تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
5

افزایش امید در شهر با هر هفته چند افتتاح

  • کد خبر : 13617
  • 01 شهریور 1401 - 23:59
افزایش امید در شهر با هر هفته چند افتتاح
امید جنوب - شهردار اهواز گفت: تجارب مدیریتی کارکنان شهرداری نشان می دهد که طرح هر هفته چند افتتاح صرفاً برای افزایش امیدواری و روحیه شهروندان است تا بدانند مدیریت شهری همواره در راستای توسعه شهر در کار و تلاش است.

به گزارش امید جنوب. رضا امینی شامگاه _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ در آئین بهره برداری از جاده زردشت به مهردشت، اظهار کرد: امیدوارم طرح‌های هر هفته چند افتتاح همچنان در پروژه‌های مختلف ادامه داشته باشد، و در همه معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق طرح‌ها به طور متوازن عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: بارها گفته شد که هدف از برگزاری این افتتاحیه‌ها تزریق روحیه نشاط و امید به شهروندان اهوازی است، به هر میزان که کار شود و مردم آگاه شوند برای ما کافی است که با این اقدامات به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد و باور بیشتری پیدا خواهند کرد.

شهردار اهواز تاکید کرد: امروز با تلاش شورای اسلامی شهر اهواز شاهد بهره برداری از یک پروژه مطلوب هستیم، همه ۱۳ عضو شورا همچنین مدیران جهادی در میدان حضور دارند و در همه مقوله‌ها و سیاست گذاری ها در کنار شهرداری اهواز هستند.

وی ضمن قدیر از معاونت و سازمان عمران شهرداری اهواز اضافه کرد: در سازمان عمران با مدیرت جهادی و تلاش خود نمونه‌ای از یک مدیریت موفق را ارائه کردند و به طور کلی همه کارکنان شهرداری که دست در دست هم گذاشته‌ایم تا اهوازی بهتر و پویا تر داشته باشیم.

امینی تاکید کرد: رشد و توسعه اهواز و خدمت به مردم به مذاق برخی خوش نیامده است که امیدواریم کار و تلاش ما روزنه امیدی برای همراهی همه در مسیر توسعه اهواز باشد، چرا که در هر صورت مسیر حرکت انقلاب ادامه داشته باشد و قطار توسعه اهواز با سرعت و کیفیت بیشتری به حرکت خود ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرد: شروع هر حرکت در ابتدا سخت و ممکن است مشکلاتی داشته باشد اما به مرور هم سرعت و هم کیفیت آن بیشتر و بهتر خواهد شد.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: تجارب مدیریتی کارکنان شهرداری نشان می‌دهد که طرح هر هفته چند افتتاح صرفاً برای افزایش امیدواری و روحیه شهروندان است تا بدانند مدیریت شهری همواره برای توسعه شهر در کار و تلاش است و بسیاری از افراد وجود دارند بدون اینکه نامی از آنها برده شود برای توسعه شهر تلاش می‌کنند

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13617

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.