تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5
سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان

افتخار و سربلندی ایران را دانشجویان تضمین می کنند

  • کد خبر : 5958
  • 16 آذر 1400 - 13:57
افتخار و سربلندی ایران را دانشجویان تضمین می کنند
امید جنوب - شرایط بیمه دانشجویی

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان ؛ سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر گفت : روز دانشجو را به تمامی دانشجویان استان خوزستان تبریک عرض می نمایم . افتخار و سربلندی آینده ایران را دانشجویان تضمین می کنند ، چرا که پیشرفت و اقتدار ایران در گرو دانش اندوزی و علم آموزی دانشجویان است و همانطور که مقام معظم رهبری می فرمایند : “دانشجو یعنی کسی که ناظر به آینده، و متعلق به آینده است؛ آینده هم متعلق به اوست.”
سید محمد مرعشی درادامه افزود : تمامی دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور می توانند از حمایت های تامین اجتماعی شامل بازنشستگی ، از کارافتادگی ، بازماندگان و خدمات درمان بهره مند شوند . دانشجویان عزیزی که دارای شرایط ذیل باشند ، می توانند از بیمه دانشجویی استفاده نمایند .
۱-کلیه دانشجویان فاقد پوشش بیمه ای با دارا بودن شرایط سنی ۱۸ سال تا ۵۰ سال با ارائه کارت دانشجویی معتبر میتوانند خود را از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۹۷نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه نمایند . ضمنا مبنای دستمزد انتخابی آنان از ۱/۱حداقل دستمزد زمان تقاضا نمی تواند کمتر باشد .
۲- دانشجویانی که صرفا” به تحصیل اشتغال داشته و تحت تکفل قانونی پدر و مادر باشد بهره مندی آنها از خدمات درمانی سازمان به تبع والدین ، همزمان با بیمه پردازی در قالب بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد(بیمه دانشجویی)با رعایت سایر شرایط مقرر امکانپذیر میباشد .
۳-دانشجویانی که مستمری بازماندگان (مستمری والدین)خود را دریافت می نمایند با توجه به اینکه تحصیل شغل تلقی نمی گردد نیز می توانند همزمان با دریافت مستمری والدین ، خود را در چارچوب بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد( بیمه دانشجویی) بیمه نمایند .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.