تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
4
نائب رئیس شورای شهر اهواز:

افتتاحیه های هر سه شنبه ، عمل به وعده ها است

  • کد خبر : 12034
  • 07 تیر 1401 - 23:15
افتتاحیه های هر سه شنبه ، عمل به وعده ها است
امید جنوب - نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در مراسم افتتاحیه پارک شهید مدافع حرم احسان کربلایی گفت: شورای اسلامی شهر برای وعده ها نیامده و آمده که عمل نماید و این افتتاحیه های هر سه شنبه ، عمل به وعده هاست.

حجت الله زارع زاده بیان کرد: در ادامه برنامه های هفتگی هر سه شنبه یک افتتاح امروز در خدمت مردم عزیز فاز دو پاداد هستیم و این پارک را با نام و یاد شهید مدافع حرم احسان کربلایی تقدیم آنها می کنیم .

وی ادامه داد: همانطور که می دانید فضای سبز اهواز با استاندارد های شهری مقداری فاصله دارد و به ازای هر نفر ۲۵ متر باید فضای سبز وجود داشته باشد که جای کار دارد. اما با توجه به برنامه ریزی های صورت قرار شده است در بازِه ی زمانی مناسبی به این مقدار برسیم .

زارع زاده گفت: در همین افتتاحیه های سه شنبه ها که قرار است تا پایان شهریورماه ۶۰ پروژه افتتاح گردد ۱۵ الی ۱۶ پروژه آن مربوط به پارک های محله ای است و همین موضوع می تواند چشم انداز خوبی برای گسترش فضای سبز و رسیدن به استاندارد ها در اهواز باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: البته نگهداری فضای سبز در اهواز کار بسیار سخت و سنگینی است چرا که شرایط آب و هوایی ، خاک و رساندن آب خام دارای مشکلات خاص خود می باشد که همکاری شهروندان و همت مدیران را می طلبد.

وی عنوان کرد: افتتاحیه های هر سه شنبه پیام عمل به وعده ها می باشد و ما در شورای اسلامی بنا گذاشتیم به جای ایجاد پروژه های جدید، پروژه های نیمه تمام و رها شده را با رعایت اهمیت به اتمام برسانیم.

زارع زاده بیان کرد: پیام دیگر این سه شنبه ها این است که اهواز محتاج کار است ، محتاج تلاش و کوشش مضائف است و این شهر با مطلب نوشتن و ناامید کردن مردم ساخته نمی شود و ما باید در کنار مردم قرار بگیریم و با دادن روحیه به مردم شهر را بسازیم.

شهردار منطقه ۸ شهرداری اهواز نیز در این مراسم گفت : امروز هم طبق وعده ای که شهردار به مردم داده بود در هفته نهم افتتاحیه سه شنبه ها اهدای پارک شهید مدافع حرم احسان کربلایی به مردم عزیز این منطقه داریم.

محمدرضا قنواتی ادامه داد : در این پارک کارهایی همچون پیاده روسازی ، خاکریزی نباتی ، خاک برداری ، سیستم آب خام ، نصب ست تندرستی ، نصب نیمکت ، وسایل بازی ، چمن کاری و نور پردازی صورت گرفته است.

وی گفت: این مجموعه در ۳ هکتار با تلاش کارکنان شهرداری تقدیم مردم می شود و ان شالله طی هفته های آتی نیز پروژه های دیگری به مردم این منطقه اهدا می گردد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.