تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
5
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد:

اصلاح ۷۱ نقطه بحرانی شبکه فاضلاب اهواز تا پایان شهریور

  • کد خبر : 13438
  • 29 مرداد 1401 - 11:39
اصلاح ۷۱ نقطه بحرانی شبکه فاضلاب اهواز تا پایان شهریور
امید جنوب- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اصلاح ۷۱ نقطه بحرانی شبکه فاضلاب شهر اهواز تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: تا پایان شهریورماه نوارهای حفاری در مناطق مختلف شهر اهواز ترمیم و آسفالت خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایسنا، محمدرضا کرمی نژاد ، با اشاره به تلاش برای حل مشکلات فاضلاب شهرستان اهواز اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در سال‌های گذشته در بحث پس‌زدگی فاضلاب در شهرستان اهواز در فصول پاییز و زمستان وجود داشته است در تلاش هستیم تا نقاط بحرانی فاضلاب اهواز را تا پیش از بارش‌ها اصلاح کنیم.

وی افزود: در این زمینه ۷۱ نقطه بحرانی فاضلاب در شهرستان اهواز شناسایی شده است و تلاش خواهیم کرد تا پایان شهریورماه با کمک پیمانکاران همه این نقاط بحرانی فاضلاب را اصلاح کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه از چند روز گذشته عملیات اصلاح و مرمت نقاط بحرانی فاضلاب اهواز آغاز شده است، گفت: این نقاط بحرانی در مناطق کیانپارس خیابان‌های ۱۰ و ۱۳، کمپلو، شهرک دانشگاه، سپیدار، مرکز شهر، کوی علوی، زیتون و مناطقی از کوت عبدالله و ملاشیه هستند.

کرمی نژاد عنوان کرد: کار اصلاح این نقاط بحرانی فاضلاب در شبکه فاضلاب اهواز در حال حاضر در حال انجام است و در روزهای آینده نیز با تحویل لوله به پیمانکاران، عملیات اجرایی با سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در ۶۳ نقطه در اهواز باید ترمیم نوارهای حفاری انجام شود، افزود: تا پایان شهریورماه نوارهای حفاری در مناطق مختلف شهر اهواز ترمیم و آسفالت خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایان گفت: اجرای طرح‌های اصلاح شبکه فاضلاب شهر اهواز باعث بروز برخی مشکلات برای تردد مردم شده است و در این زمینه از همه شهروندان اهوازی که تاکنون صبر خوبی از خود نشان داده‌اند تشکر می‌کنیم و امیدواریم این مشکلات هرچه سریعتر مرتفع شوند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.