تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
14

استمرار خدمات دهی موکب مرکزی شهدای صنعت نفت در مرز شلمچه تا پایان ورود زائران به کشور

  • کد خبر : 3714
  • 09 مهر 1400 - 10:07
استمرار خدمات دهی موکب مرکزی شهدای صنعت نفت در مرز شلمچه تا پایان ورود زائران به کشور
امید جنوب - موکب مرکزی شهدای صنعت نفت در منطقه شلمچه تا پایان ورود زائران اربعین حسینی به کشور آماده ارائه خدمات به زوار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) می باشد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این موکب حسب دستور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با همیاری شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت و گاز اروندان و ملی حفاری در  نقطه صفر مرزی ایران و عراق در شلمچه ایجاد شده است.

از سوی این موکب که بالغ بر یکصد نفر از بسیجیان عضو حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب) و پایگاه های بسیج این شرکت ها حضور دارند به زائران از نظر پذیرایی و جابجایی خدمات دهی می کنند.

براین اساس تاکنون بیست دستگاه اتوبوس و خودروهای سبک، آمبولانس و کادر پزشکی اختصاص یافته و افزون بر  43000 هزار پرس صبحانه، ناهار، شام، میان وعده،  25 هزار بطری آب و دیگر اقلام مورد نیاز بین زائران توزیع گردیده است.

از سوی دیگر دکتر خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با ارتباط مسقیم با ستاد اربعین صنعت نفت در شلمچه ضمن تاکید بر خدمات مطلوب به زائران از زحمات دست اندرکاران تقدیر کرد.

همچنین  مدیران عامل شرکت های پیش گفته و نماینده مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از منطقه نیازهای ضروری برای رفاه حال زائران را بررسی کردند.

 نشست  مشترک ستاد اربعین استان خوزستان و ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب نیز در یادمان شلمچه برای هماهنگی، پذیرایی و ارائه خدمات و تامین اقلام مورد نیاز  با حضور مسئول ستاد اربعین استان خوزستان و مدیران و مسئولان ذیربط تشکیل شد و حجت الاسلام موسوی در خصوص اربعین و  اقدامات انجام شده در چند سال گذشته و سال جاری سخنرانی کرد و سپس مسئولان دست اندرکار برگزاری مراسم اربعین امسال در شلمچه گزارشی از اقدامات انجام شده و در حال اجرا را ارائه دادند.

در این نشست مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران، خادمی موکب و خدمت به زائران اربعین امام حسین (ع) را  باعث افتخار کارکنان صنعت نفت عنوان و اظهار کرد: همه شرکت های تابع صنعت نفت با انسجام، هم افزایی، وحدت رویه و متناسب با ظرفیت ها آماده خدمات رسانی هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.