تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
4
سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان

استفاده از خدمات غیر حضوری و تردد کمتر ، بهترین راه تشکر از مدافعان سلامت است

  • کد خبر : 2054
  • 01 شهریور 1400 - 17:31
استفاده از خدمات غیر حضوری و تردد کمتر ، بهترین راه تشکر از مدافعان سلامت است
امید جنوب - استفاده از خدمات غیر حضوری و تردد کمتر ، بهترین راه تشکر از مدافعان سلامت است

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان ، سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان به مناسبت روز پزشک گفت : فرا رسیدن یکم شهریور ، زادروز طبیب و دانشمند بزرگ ایران حکیم بوعلی سینا ، فرصتی مغتنم برای تقدیر و تشکر از جهادگران عرصه سلامت است . این روز را در شرایطی به پزشکان و جامعه درمان تبریک می گویم که این سربازان شریف ، نزدیک به دو سال است که جان عزیز خود را خالصانه کف دستان شفابخش خود گذاشته و از سلامت مردم دفاع می کنند . این روز مصادف با ۱۸ ماه بیخوابی ، استقامت و مبارزه بی وقفه این عزیزان با ویروس منحوس کروناست .
مدیر کل استان در ادامه افزود : همانگونه که مولای متقیان حضرت علی علیه السلام می فرمایند: “لا رزیه اعظم من دوام السقم هیچ مصیبتی بزرگتر از تداوم بیماری نیست ” ، در این روزها بهترین راه کمک و تقدیر مردم عزیز از مدافعان سلامت ، تردد کمتر و ماندن  در خانه است . بیمه شدگان ، مستمری بگیران و کارفرمایان نیز می توانند با استفاده از سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir  از منزل و محل کار خود بدون مراجعه به شعب ، از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند گردند .
سید محمد مرعشی در انتها گفت : ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت ، فرا رسیدن این روز را به تمامی سپیدجامگان سختکوش و جهادگر عرصه سلامت تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان به خصوص در این روزهای سخت ، صحت و سلامتی آرزومندم .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2054

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.