تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
10

اجرای ۳۰۰ برنامه مجازی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوزستان

  • کد خبر : 3174
  • 28 شهریور 1400 - 12:37
اجرای ۳۰۰ برنامه مجازی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوزستان
امید جنوب - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: ۳۰۰ ویژه برنامه‌ متنوع فرهنگی، هنری و ادبی متناسب با شرایط کرونایی و با رویکرد مجازی هفته دفاع مقدس در خوزستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، وحید کیانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به درپیش بودن چهل و یکمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی و شروع هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در ۵۳ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با رویکرد تولید محتوا و اجرا در بستر مجازی، با واسطه‌های تربیتی و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه ها در زمینه های فرهنگی و قالب‌های شناخت وقایع، شناخت سرزمین، شناخت شخصیت، قصه‌گویی، کاردستی، نمایش، نقاشی، شعرخوانی، پویانمایی، معرفی و روخوانی کتاب با توجه به کیفیت اجرا و محتوای مناسب تدارک دیده شده اند.

کیانی ادامه داد: برگزاری نشست‌ ، همایش‌ و مسابقه ادبی با موضوع گرامیداشت آرمان‌های دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در قالب آثار ادبی همچون شعر، داستان و دل‌نوشته، از دیگر برنامه‌های این هفته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: دعوت از چهره‌های شاخص فرهنگی، هنری و ادبی حوزه دفاع مقدس در ویژه برنامه‌ها، برپایی نمایشگاه‌های مجازی کتاب، خوشنویسی و عکس شهدا در دستور کار مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان خوزستان قرار دارند.

وی همچنین گفت:در کنار نشست‌های مجازی که با موضوع دفاع مقدس در سامانه‌ مجازی مراکز کانون خوزستان برگزار خواهد شد، نماهنگ‌ها و پادکست‌هایی نیز با موضوع رشادت‌های رزمندگان جبهه‌های جنگ علیه باطل و عملیات‌ مختلف ، معرفی شهدا و زندگی‌نامه آن‌ها تولید و منتشر خواهد شد.

به گفته مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ، چهار هزار و ۷۰۰ برنامه توسط این بنیاد در هفته مقدس امسال در خوزستان برگزار می‌شود.

۳۱ شهریورماه به عنوان آغاز جنگ تحمیلی هشت ساله ، نخستین روز هفته دفاع مقدس است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.