تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
6

ابلاغ انتظارات سال ۱۴۰۲مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گار کارون به سرپرستان آن مدیریت

  • کد خبر : 16183
  • 20 فروردین 1402 - 13:36
ابلاغ انتظارات سال ۱۴۰۲مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گار کارون به سرپرستان آن مدیریت
امید جنوب - برای نخستین بار ابلاغ انتظارات سازمانی مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برای اقدام و رعایت آن در سال 1402 با حضور تمامی کارکنان این مدیریت صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، در ابتدای این نشست که سه شنبه ۱۵ فروردین در سالن همایش شهدای شرکت کارون برگزار شد، مدیر منابع انسانی این شرکت ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، این حرکت را زمینه ساز اقدامات مؤثرتر بعدی برای تسریع و تسهیل در دستیابی به اهداف سازمان بیان کردند.  
ابوالقاسم حبیبی پور با اعلام ۶۴ مورد انتظار از مجموعه تحت سرپرستی خود، خواستار اهتمام و اقدامات لازم در چهارچوب تعیین شده گردید، و مبنای ارزیابی پایان سال جاری را برای کارکنان آن مدیریت را نیز میزان دستیابی به انتظارات اعلام شده در حوزه منابع انسانی دانست. 
مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز کارون افزود: سایر مدیریت ها و ادارات با اقدام مشابه می توانند چهارچوب فعالیت های اولویت دار و مهم خود را مشخص نموده و با همگرایی موجب افزایش کارایی کارکنان و اثربخشی فعالیتهای آنها و سازمان مربوطه شوند و با ریل گذاری صحیح زمینه ساز تقویت و ارتقاء اخلاق حرفه ای و سازمانی در کارکنان برای بهبود عملکرد آنها و به تبع آن حذف رفتارهای غیر رسمی و غیر حرفه ای در سازمان شوند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.