تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
8

کارخانه دوده فام دزفول صادرکننده نمونه ملی شد

  • کد خبر : 6312
  • 23 آذر 1400 - 10:47
کارخانه دوده فام دزفول صادرکننده نمونه ملی شد
امید جنوب _ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: شرکت صنعتی دوده فام صدف (کربن بلک دزفول) به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

محمد غلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شرکت صنعتی دوده فام صدف در آیین بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات که در سالن همایش‌های خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد به عنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب شد.

علیرضا فروغی راد مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام دزفول نیز در این باره خبرنگار ایرنا گفت: این واحد صنعتی با توجه به حجم صادرات ۲۵ هزار تن دوده به ۱۴ کشور جهان به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال جاری انتخاب شده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با تبریک انتخاب این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۰ اظهار امیدواری کرده است که با بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود، گام‌های استوارتری در جهت توسعه صادرات غیرنفتی و توسعه همه جانبه میهن برداشته شود.

بنا به گفته سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با افتتاح سومین خط تولید شرکت صنعتی دوده فام دزفول، این شرکت به بزرگترین تولید کننده دوده صنعتی کشور تبدیل شد.
کارخانه صنعتی دوده فام دزفول زیر نظر بنیاد مستضعفان است که در سال ۹۱ به عنوان چهارمین کارخانه تولید کننده دوده صنعتی ایران در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار در شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول به بهره‌برداری رسید.
بزرگترین کارخانه تولیدکننده دوده کشور با دانش کاملا بومی توانسته علاوه بر اشتغالزایی برای ۴۶۵ نفر، ظرفیت تولید کشور را ۲۰ هزار تن و میزان صادرات این محصول را ۴۰ درصد افزایش دهد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.