تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5

سپاه ۳۰ نیروی درمانی را به جنوب غرب خوزستان اعزام کرد

  • کد خبر : 2376
  • 08 شهریور 1400 - 10:11
سپاه ۳۰ نیروی درمانی را به جنوب غرب خوزستان اعزام کرد
امید جنوب - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ۳۰ نیروی تازه نفس درمانی را به منظور کمک به کادر درمان جنوب غرب این استان اعزام کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، مهدی کریمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد:با توجه به شرایط بحرانی در جنوب غرب خوزستان به لحاظ کرونا و کمبود نیروی انسانی در این منطقه ۳۰ نفر از سوی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان به جمع کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه شدند.

وی افزود: این نیروها شامل یک پزشک و ۲۹ کمک بهیار با هماهنگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به آبادان، خرمشهر و شادگان اعزام شدند تا کادر درمان منطقه نسبت به گذشته تقویت شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: کادر درمان در جنوب غرب خوزستان به شدت خسته شده و امیدواریم دیگر نیروهای نظامی در اعزام کادر درمان به این منطقه، دانشگاه علوم پزشکی آبادان را یاری کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه روند بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در جنوب غرب خوزستان رو به افزایش است و این منطقه در شرایط فوق بحرانی قرار دارد.

کریمی ادامه داد: با توجه به کمبود فضای درمانی در بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر، مصلاهای این ۲ شهر برای پذیرش بیماران سرپایی کرونا در نظر گرفته شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در چند وقت اخیر برخی از کادر درمان این دانشگاه به کرونا مبتلا شدند که امیدواریم نیروهای کمکی زودتر به منطقه اعزام شوند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان از جمله آبادان، خرمشهر و شادگان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و چهار شهرستان زرد کرونایی هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.