تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
15
رییس بسیج رسانه کشور:

رسانه‌های گروهی پیگیر مطالبه‌ مردم باشند

  • کد خبر : 5638
  • 07 آذر 1400 - 10:09
رسانه‌های گروهی پیگیر مطالبه‌ مردم باشند
امید جنوب - رییس بسیج رسانه کشور: رسانه‌های گروهی پیگیر مطالبه‌ مردم باشند

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از سازمان بسیج رسانه کشور، عباس محمدیان در آیین تجلیل از صاحبان ۲۶ اثر برتر رسانه‌های گروهی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در یزد افزود: فعالان خبر و گزارش فارغ از دیدگاه جناحی و گروهی برای رفع مشکل و رفع نیازهای مردم مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه فعالان رسانه‌ها باید مواظب باشند تا در دام گروه‌گرایی و جناح‌بازی قرار نگیرند، ادامه داد: باید تمامی هم و غم رسانه‌ها تلاش برای خدمت به مردم و تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: تحقق عدالت اجتماعی در کشور و اقدام موثر برای زنده نگه داشتن شعارهای اصیل انقلابی جزو رسالت ها و وظیفه مهم نمایندگان رسانه‌های گروهی در کشور است .

محمدیان با اشاره به اینکه نباید یک شبه منتظر اصلاح امور مختلف جامعه  باشیم گفت: رسانه‌های گروهی مردم را در جریان واقعیت‌های مختلف کشور به خصوص برای مردم و جوانان قرار دهند.

به گفته وی باید دولت و مسئولان به دلیل اهمیت موضوع نگاه ویژه به رسانه‌ها و فعالان این بخش داشته باشند و برای رفع مشکل آنها اقدام لازم را انجام دهند که این مورد موضوع مهمی است .

رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه‌های گروهی باید گفتمان نظام و انقلاب اسلامی را به نحو مناسبی در جامعه و بین اقشار مختلف بیش از گذشته ترویج کنند.

محمدیان به جنگ تمام عیار دشمنان علیه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی در اختیار خود اشاره کرد و گفت: باید برای مقابله با هجمه فرهنگی و رسانه‌ای استکبارجهانی  جدی وارد عرصه کار شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.