تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

بازدید شهردار اهواز از پل ششم فولاد

  • کد خبر : 5869
  • 14 آذر 1400 - 11:51
بازدید شهردار اهواز از پل ششم فولاد
امید جنوب - رضا امینی شهردار اهواز صبح امروز به اتفاق معاون فنی و عمرانی، معاون حمل و نقل و ترافیک و از پل ششم فولاد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از سایت شهرداری اهواز، شهردار اهواز در این بازدید اظهار کرد: با توجه به سرقت و مشکلات پیش آمده برای پل فولاد لازم بود از نزدیک در محل حاضر شده و بازدیدی داشته باشم.

وی افزود: هر چند از نظر تقسیمات کشوری و محدوده بندی بین شهرها، پل فولاد خارج از محدوده مصوب اهواز و در محدوده شهرستان کارون است و براساس قانون شهرداری اهواز اجازه ورود به این محدوده را ندارد، اما به جهت همکاری با شهرداری کارون و نیز مدیریت
دغدغه مند استان، در محل حاضر شدیم تا بتوانیم هر چه سریعتر مشکل را برطرف کنیم.

شهردار اهواز ادامه داد: بار ترافیکی ناشی از انسداد پل فولاد بر روی معابر اصلی اهواز بویژه جاده های ساحلی افتاده و گاها ترافیک سنگینی شده است. از این رو در تلاشیم با تمهیداتی معضل را به حداقل برسانیم.

وی تاکید کرد: در هر صورت همه ما مسئولین شهری و استانی در برابر جان و مال شهروندان مسئول هستیم و باید با همکاری و همفکری سریعتر مشکل را برطرف کنیم.

امینی با اشاره به خسارت‌های وارد شده به پل بیان کرد: بر اثر سرقت انجام شده، بخش هایی از پل در سطح و در سازه های پایین دچار عوارضی شده و نیاز به تعمیر و بهسازی دارد.

شهردار اهواز در پایان ابراز امیدواری کرد: پس از بهسازی و تعمیرات پل فولاد، تمهیدات لازم به منظور حفاظت از پل فولاد صورت گیرد.

وی همچنین از وضعیت پروژه دانشگاه شهید چمران و پل راهنمایی نیز بازدید کرد.

گفتنی است در پایان نیز شهردار اهواز در فرمانداری حضور پیدا کرد و در این جلسه مقرر شد از آن‌جایی که این موضوع یک چالش‌ بین سازمانی است شهرداری اهواز تلاش‌ می کند این چالش ها را برطرف کند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.