تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
4
شهردار اهواز در دیدار با نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

ارائه خدمات شهری بر اساس رضایتمندی مردم خواهد بود

  • کد خبر : 6296
  • 23 آذر 1400 - 10:17
ارائه خدمات شهری بر اساس رضایتمندی مردم خواهد بود
امید جنوب - بعد از ظهر روز دوشنبه 22 آذرماه شهردار اهواز به همراه رئیس شورای شهر با آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

به گزارش امید جنوب ، رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز در این دیدار اظهار داشت: ضمن تقدیر از بیانات حکیمانه و دلسوزانه آیت الله کعبی در خصوص پیوست عدالت در خدمات رسانی به مناطق محروم، پروژه های نیمه تمام، دفع آبهای سطحی، فضای سبز، نظافت و… این تاکیدات را سرلوحه کارهای خود در شهرداری اهواز قرار خواهیم داد.

وی افزود: مجموعه شهرداری اهواز وظیفه ذاتی خود یعتی خدمات رسانی مداوم و مطلوب به تمامی مناطق شهر را در برنامه های خود دارد و در این راه به حمایت های بزرگان و علمای استان قهرمان پرور خوزستان نیاز دارد تا بتواند خدماتی در شأن مردم عزیز اهواز ارائه دهد.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: علاوه بر وظایف شهرداری نسبت به مردم، شهروندان نیز می توانند با ایفای نقش خود به عنوان یک شهروند در جامعه شهری، مجموعه شهرداری را در ارائه خدمات بهتر همراهی نمایند.

امینی در ادامه با بیان اینکه خدمات رسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار شهر اهواز از اولویت ها و برنامه های مجموعه مدیریت شهری خواهد بود، گفت: سوق دادن خدمات شهری بیشتر به سمت مناطق کمتر برخوردار باعث افزایش ثروت و زیبایی این مناطق می شود.

امینی در ادامه این دیدار، گزارشی مفصل از آخرین وضعیت شهر اهواز و برنامه های مدیریت جدید شهری برای خدمات رسانی به مردم ارائه داد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.