تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
4
به مناسبت هفته بسیج:

دیدار سرپرست روابط عمومی نفت و گاز با فرماندهان بسیج شهرستان گچساران

  • کد خبر : 5466
  • 30 آبان 1400 - 13:33
دیدار سرپرست روابط عمومی نفت و گاز با فرماندهان بسیج شهرستان گچساران
امید جنوب - سرپرست روابط عمومی نفت و گاز گچساران به مناسبت هفته بسیج با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و فرمانده بسیج صنعت نفت دیدار کرد

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، در این دیدار حسن عنبریان سرپرست روابط عمومی نفت و گاز ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار نمود: فرهنگ بسیج و بسیجی همیشه در طول انقلاب اسلامی نقش بسزایی در آبادانی میهن عزیز اسلامی داشته است و مردم قدرشناس هیچگاه خدمات و تلاش بسیجیان را چه در دفاع مقدس و چه بعد از آن فراموش نکرده و نخواهد کرد.

در ادامه سرهنگ پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران ضمن ابراز خشنودی از این دیدار در هفته بسیج با اشاره به تلاش بسیجیان و فرمانده فعال این نهاد در نفت و گاز بیان نمود: بسیجی در همه حال خود را در خط مقدم تمامی حوادث می‌داند . این افتخار بزرگی است برای بسیجیان که در تمامی حوزه ها می توانند در کنار مردم ولایت‌مدار همراه همدل باشند و این مهم مرهون تلاش و جانفشانی شهدای والامقام جمهوری اسلامی ایران است.

سپس سروان فردوس ناصرزاده فرمانده بسیج نفت و گاز عنوان کرد: مفتخر هستم که در طول زندگی به عنوان یک بسیجی شناخته شده‌ ام و توانسته ام در زیر سایه مقام عظمای ولایت ، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به عنوان یک بسیجی به مردم خدمت کنم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.