تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
10

پاکسازی نخاله های ساختمانی و تسطیح در کوی مهدیس

  • کد خبر : 2683
  • 16 شهریور 1400 - 11:39
پاکسازی نخاله های ساختمانی و تسطیح در کوی مهدیس
امید جنوب - مدیرمنطقه ۸ از جمع آوری نخاله های ساختمانی و عملیات تسطیح منازل تاکسیرانی و امور زندانها در کوی مهدیس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه از جمع آوری نخاله های ساختمانی و عملیات تسطیح منازل تاکسیرانی و امور زندانها در کوی مهدیس خبر داد و گفت: در راستای پاکسازی نخاله های ساختمانی در فضاهای شهری و مناطق مسکونی و نیز حفظ بهداشت شهری عملیات پاکسازی نخاله به صورت گسترده در منطقه ۸ در حال اجراست.

وی با بیان این که رسیدگی به وضعیت نظافتی سطح شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها است، عنوان کرد: متاسفانه برخی شهروندان با عدم رعایت توصیه ها و اخطارها، اقدام به دپوی خاک و نخاله در برخی زمین های رها شده و برخی معابر در سطح منطقه می کنند که این امر علاوه بر ایجاد خطرات بهداشتی و زیست محیطی، موجب ایجاد چهره ای زشت و نازیبا در این اماکن می شود.

قنواتی با اشاره به اینکه محیط شهری نباید به محل تخلیه نخاله های ساختمانی و پسماندها تبدیل شود، افزود: از شهروندان تقاضا داریم به منظور حفظ بهداشت محیطی و پاکیزگی شهر از تخلیه هرگونه نخاله و پسماندی در زمین های خالی سطح شهر جداً خودداری کنند ، زیرا این موضوع آسیب های بهداشتی زیادی برای شهروندان به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: شهرداری سالیانه هزینه قابل ملاحظه ای را صرف پاکسازی نخاله هایی می کند که به چهره شهر زشتی می بخشد و رعایت این مسئله از سوی مردم و تخلیه نخاله در اماکن مجاز پیش بینی شده علاوه بر اعطای زیبایی به سیمای شهر از اتلاف هزینه هایی که باید در عمران و آبادانی شهر هزینه شود نیز جلوگیری می کند.

مدیر منطقه ۸ از تخلیه نخاله‌ های ساختمانی در معابر، حاشیه خیابان‌ ها، اراضی و زمین‌ های خالی به عنوان یکی از معضلات و چالش‌ های سال‌ های اخیر شهر یاد کرد و خاطرنشان کرد: مشکل نخاله‌ های ساختمانی و تخلیه غیرقانونی این نخاله‌ از سوی برخی شهروندان و شرکت‌ های ساختمانی در داخل و اطراف منطقه به یکی از معضلات اصلی مدیریت شهری طی سال‌ های گذشته تبدیل شده است که امیدواریم شهروندان و شرکت‌های ساختمانی از این به بعد این امر را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.