تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
3

هواشناسی خوزستان ۲ هشدار سطح نارنجی صادر کرد

  • کد خبر : 14764
  • 26 دی 1401 - 15:05
هواشناسی خوزستان ۲ هشدار سطح نارنجی صادر کرد
امید جنوب - اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ورود سامانه بارشی جدید و مواج شدن شمال غرب خلیج فارس در هفته جاری ۲ هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش امید جنوب به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در هشدار سطح نارنجی مبنی بر ورود سامانه جدید بارشی آمده است: سامانه بارشی از شب دوشنبه تا اواخر روز سه شنبه هفته جاری سبب رگبار باران و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه ای و ریزش تگرگ در مناطق مستعد می‌شود که منطقه اثر این وضعیت جوی بیشتر مناطق استان به ویژه نیمه جنوبی شامل جنوب غرب ، جنوب و جنوب شرق و مرکز استان و بارش برف در ارتفاعات استان است.

بر اساس هشدار سطح نارنجی دریایی از شامگاه دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه رگبار و رعد وبرق و ریزش تگرگ در مناطق مستعد، وزش باد متوسط تا شدید، افزایش ارتفاع موج در شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان، و چهارشنبه تا اواخر جمعه وزش باد متوسط و افزایش ارتفاع موج در شمال خلیج فارس و مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان قابل انتظار است.

لازم به ذکر است بیشترین میزان بارندگی موج بارشی اخیر از عصر جمعه تا روز دوشنبه در ایستگاه‌های باران سنج سردشت زیدون ۱۰۷ و قلعه تل ۱۰۰ میلیمتر ثبت شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.