تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2
مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز:

نصب دریچه‌های بتنی بر روی چاه‌های عمیق ضروری است

  • کد خبر : 12696
  • 02 مرداد 1401 - 11:50
نصب دریچه‌های بتنی بر روی چاه‌های عمیق ضروری است
امید جنوب - مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز از نصب دریچه‌های بتنی روی چاه‌های عمیق این منطقه خبر داد و گفت: به‌زودی تمام چاه‌ها و منهول‌های فاضلاب سطح منطقه به‌وسیله دریچه‌های بتنی پوشانده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایمنا، فرامرز نجف‌پور با بیان اینکه نصب دریچه‌های بتنی روی چاه‌های عمیق و منهول‌های فاضلاب یک ضرورت است که همواره باید به آن توجه شود، اظهار کرد: در سیستم‌های فاضلاب برای اینکه تمام قسمت‌های فاضلاب به هم متصل و در نهایت فاضلاب به یک مسیر وارد شود، از منهول فاضلاب استفاده می‌شود و کاربردهای بسیار زیادی دارد که از جمله کاربردهای آن می‌توان به لایروبی سریع‌تر با دستگاه مکنده اشاره کرد.

وی افزود: سرقت میلگردها در دریچه‌های بتنی باعث شد تا بهبود دریچه‌های فاضلاب با در نظر گرفتن رفاه و سلامت شهروندان در اولویت باشد و هرچه سریع‌تر این منطقه از وضعیت نامطلوب خارج شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز با بیان اینکه شکستن و به سرقت بردن میلگردها توسط افراد سودجو انجام می‌شود، ادامه داد: افراد خاطی بدون در نظر داشتن خطرات ناشی از سرقت درب‌های منهول و دریچه‌های فاضلاب اقدام به تخریب و سرقت دریچه‌های فاضلاب می‌کنند، لذا این عملیات در دستور کار معاونت خدمات شهری منطقه قرار دارد و به‌زودی تمام چاه‌ها و منهول‌های فاضلاب به وسیله دریچه‌های بتنی پوشانده خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ حلقه چاه و منهول فاضلاب در سطح منطقه هفت شهرداری وجود دارد، اظهار امیدواری کرد: با تکمیل عملیات نصب دریچه‌های بتنی روی چاه‌های عمیق، نقش مؤثری در جلب رضایت شهروندان داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.