تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
6
مسئول سازمان بسیج رسانه:

فضای مجازی یکی از عرصه‌های رسانه است

  • کد خبر : 13756
  • 05 شهریور 1401 - 14:51
فضای مجازی یکی از عرصه‌های رسانه است
امید جنوب - مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: فضای مجازی یکی از عرصه‌های رسانه است و باید به عنوان ابزار به آن نگاه شود نه هدف.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از بسیج رسانه، عباس محمدیان صبح شنبه در نشست فصلی توانمندسازی مدیران بسیج رسانه در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بسیج رسانه باید مرجعیت داشته باشد و تمامی رسانه‌ها را زیر چتر خود بیاورد. در این راستا برای هویت‌بخشی بیش از پیش به سازمان نیازمند بازتعریف هستیم.

وی بیان کرد: برخی از مدیران هنوز دید مناسبی به رسانه ندارند و باید با اقدامات جهادی این دید را اصلا کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: باید در تمام امور همگرایی داشته باشیم ، واگرایی تخصصی نیست، چراکه ما میخواهیم جبهه ای حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با ضعف در حوزه کادرسازی و آموزش در حوزه خبرنگار مواجه هستیم، بسیج رسانه در این راستا با همکاری دفتر مطالعات رسانه اقدام به این کار کرده است.

محمدیان با بیان اینکه بسیج رسانه با کمترین امکانات توانسته است بیشترین اتفاقات مثبت را رقم بزند، گفت: بسیج رسانه باید مرجعیت داشته باشد و تمامی رسانه‌ها را زیر چتر خود بیاورد.

وی اظهار کرد: کانون بسیج رسانه باید در تمامی شهرستان‌ها راه‌اندازی شود تا عاملی برای تربیت خبرنگاران شویم و در واقع باید نهضت راه‌اندازی کانون‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه آموزش سواد رسانه‌ای وظیفه ذاتی بسیج رسانه است، تصریح کرد: فضای مجازی یکی از عرصه‌های رسانه است و باید به عنوان ابزار به آن نگاه شود نه هدف

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.