تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
3

برگزاری محفل باشکوه اُنس با قرآن کریم در شرکت نفت و گاز اروندان

  • کد خبر : 16202
  • 21 فروردین 1402 - 10:42
برگزاری محفل باشکوه اُنس با قرآن کریم در شرکت نفت و گاز اروندان
امید جنوب - در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) محفل اُنس با قرآن کریم در شرکت نفت و گاز اروندان و با حضور مسولین شهرستان خرمشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲، همزمان با ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، با هدف بهره مندی از این ایام و الفت با معارف ناب قرآنی و اعتقادی، مراسم باشکوه و معنوی محفل اُنس با قرآن کریم در محل ساختمان شماره یک خرمشهر، با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان و همچنین حضور مقامات و مسئولین شهری همچون دکتر عمیدزاده فرماندار ویژه خرمشهر، سرهنگ لویمی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، سیاحی رئیس آموزش و پرورش و حجت السلام والمسلمین مطوری مسول دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت  و گاز اروندان در سخنانی ضمن عرض خوش آمدگویی به آیت الله دکتر حیدری نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و سایر حاضرین‌ و مسولین از ادارات روابط عمومی، دارالقران،حراست و خدمت و پشتیبانی که برگزار کننده این برنامه بودن تشکر و قدردانی نمود و ضمن اشاره به آیاتی از کلام الله با بیان اینکه محفل نورانی اُنس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی خواهد کرد، ابراز داشت: برگزاری این محافل می تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.

در ادامه این محفل نورانی که با حضور و قرائت های قاری برجسته بین المللی حاج قاسم مقدمی مزین و همراه بود، آیت الله دکتر محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی پرداختند.

آیت الله حیدری در ابتدای بیانات خود ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ودیگر بانیان این مجلس قرآنی ابراز داشت: در سال جدید که بنا تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده، گزارشات عملکردی و تولیدی خوب شرکت نفت و گاز اروندان در سال گذشته مایه خرسندی بوده و از مجموعه تلاش های انجام شده مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت و دیگر کارکنان سختکوش این مجموعه قدردانی می‌کنیم و تداوم این روند را خواستاریم.

وی با اشاره به تحولات سیاسی منطقه و دنیا اظهار داشت: مجموعه تحولات عرصه قدرت و سیاست در جهان و افول مشهود آمریکا نشان از پایان نظام تک قطبی و یک جانبه گرایانه غرب دارد و در نظام جدید جهانی آینده، بی شک رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

آیت الله حیدری در ادامه در بیاناتی معنوی به ذکر فضائل کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) پرداخته و به توسل به این انوار الهی در بهره مندی شایسته و حداکثری از ایام و فرصت مغتنم ماه مبارک رمضان و توجه به گنجینه با ارزشی به نام‌ قرآن کریم جهت کسب فیض و توفیق عبادت تاکید کردند.

گفتنی است در این شب باشکوه که حاضرین در برنامه مهمان سُفره کریمانه افطار امام‌حسن مجتبی (ع) در شرکت نفت و گاز اروندان شدند، شاهد قرائت قاریان ملی و ممتاز بین المللی استاد حاج قاسم مقدمی و عدنان مؤمنین، اجرای سخنرانی آیت الله دکتر حیدری و مولودی خانی حسن حلافیان نیز بودند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.