تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
4
در سال ۱۴۰۱ رقم خورد:

 شناسایی ۱۴۳۵ انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب و تعویض ۳۳۴۸ کنتور در بهبهان

  • کد خبر : 16135
  • 20 فروردین 1402 - 12:58
 شناسایی ۱۴۳۵ انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب و تعویض ۳۳۴۸ کنتور در بهبهان
امید جنوب - مدیر آبفا منطقه بهبهان از شناسایی ۱۴۳۵ انشعاب غیرمجاز و تعویض ۳۳۴۸ کنتور در شهرستان بهبهان با هدف ساماندهی شبکه توزیع آب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، سیامک شکوریان با بیان خبر فوق اظهار کرد: به منظور کنترل دقیق نحوه مصرف مشترکان و کاهش هدر رفت آب ۱۴۳۵ انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب تبدیل به مجاز و ۳۳۴۸ کنتور تعویض شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت رعایت الگوی مصرف و رعایت حقوق شهروندی، با تلاش وافر واحد اجراییات ۹۷۸ فقره انشعاب غیر مجاز آب و ۳۲۰ فقره انشعاب غیر مجاز فاضلاب در سطح شهر و ۱۳۷ فقره انشعاب غیر مجاز در روستاهای بخش مرکزی شناسایی و تبدیل به مجاز شد.

شکوریان انشعابات غیرمجاز و کنتورهای معیوب را موجب اختلال در امر خدمت رسانی دانست و تصریح کرد: با اتخاذ برنامه ریزی صحیح و اقدامات موثر در تلاشیم در سال جدید انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب در بخش شهر و روستا کاهش چشمگیر داشته باشد.

مدیر آبفا منطقه توفیقات در حوزه خدمات مشترکین را ارزنده توصیف کرد و افزود: علاوه بر کسب ۵ رتبه برتر استانی اقدامات قابل توجهی در حوزه GIS رخ داد که می توان از ثبت ۵۸۲۳۳ اشتراک آب شهری در سامانه، تهیه نقشه برای روستاهای تابعه و ثبت ۴۳۰۰ اشتراک آب روستایی در سامانه و پایش ۹۸۲ اشتراک فاضلاب به عنوان مهترین اقدامات نام برد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.