تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
3

ساخت مدرسه احمدفداله دزفول نیازمند ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است

  • کد خبر : 16308
  • 28 فروردین 1402 - 14:11
ساخت مدرسه احمدفداله دزفول نیازمند ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است
امید جنوب - رییس نوسازی مدارس دزفول گفت: ساخت مدرسه شبانه روزی احمدفداله دزفول از مصوبات سفر رییس جمهور، ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

آرش باقرزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت مدرسه شبانه روزی احمدفداله با ۳۸۰ مترمربع زیربنا از مصوبات سفر رییس جمهور به احمدفداله و دره کاید است.

وی ادامه داد: برای ساخت این مدرسه شبانه روزی در مرحله نخست، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که ۱۰ میلیارد ریال آن جذب شد.

رییس نوسازی مدارس دزفول اظهارکرد: نقشه مدرسه شبانه روزی تهیه و کاربرد آموزشی و خوابگاهی برای آن طراحی شده و مصالح آن نیز خریداری شده است.

باقرزاده با بیان اینکه عملیات ساخت به علت شرایط جوی متوقف شده است، ادامه داد: اعتبار ساخت این مدرسه باید در شورای برنامه ریزی شهرستان دزفول دیده شود.

وی بر ضرورت تامین اعتبار ساخت این مدرسه تاکید کرد و گفت: ۶۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ برای حوزه آموزش دزفول اختصاص یافته بود.

رئیس جمهور صبح جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ با حضور در منطقه فداله عمران بخش شهیون دزفول مشکلات این منطقه محروم در شمال استان خوزستان را بررسی کرد.

عشایر بختیاری در منطقه فداله عمران ضمن استقبال از رییس جمهور، مشکلات خود را نظیر جاده، اشتغال، مسکن، بهداشت و درمان، فضای آموزشی و تامین علوفه دامی با رییس دولت سیزدهم مطرح کردند و آیت الله رئیسی دستور رسیدگی به این مشکلات را صادر کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.