تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
9
نایب رییس هیات استان:

در تلاشیم نگاه عموم در خوزستان به دوچرخه‌سواری زیبا شود

  • کد خبر : 1851
  • 26 مرداد 1400 - 11:47
در تلاشیم نگاه عموم در خوزستان به دوچرخه‌سواری زیبا شود
امید جنوب - نایب رییس هیات دوچرخه سواری خوزستان گفت: امیدوارم با برنامه های مدنظر بتوانیم کاری کنیم که نگاه عموم به دوچرخه سواری به ویژه دوچرخه سواری بانوان، زیبا شود و بانوان ما در کمال امنیت و آرامش پا به رکاب شوند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سهیلا بهمئی در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: پس از انتخابم به عنوان نایب رییس هیات دوچرخه سواری استان، تلاشم این بوده است که شایسته سالاری مدنظرم باشم. دوچرخه سواری خوزستان پس از گذشت سال های طولانی نیازمند تغییر و تحول بسیاری است که اولین گام، ساماندهی و جمع آوری بانک اطلاعاتی تمام فعالان دوچرخه سواری استان در تمام ماده ها و رده های سنی است.

وی بیان کرد: دومین گام نیز شروع فعالیت ماده هایی از این رشته است که تاکنون در خوزستان عملکرد کم رنگی داشته اند. به ویژه رشته های دوچرخه سواری کوهستان که البته در ماه جاری توانستیم برای اولین بار و پس از هماهنگی های لازم با فدراسیون و با تدبیر رییس هیات دوچرخه سواری خوزستان، تیم دوچرخه سواری کوهستان استان در رشته کراس کانتری را به مسابقات کشوری اعزام کنیم.

نایب رییس هیات دوچرخه سواری خوزستان گفت: باتوجه به تجارب کسب شده در سابقه ۱۵ ساله فعالیتم در رشته دوچرخه‌سواری و ورزش سه گانه، ایده های بسیاری برای رونق دوچرخه سواری بانوان خوزستان دارم که تاکنون با همراهی هیات توانسته ام بخشی از آن ها را عملی کنم. شروع تمرینات دوچرخه سواری بانوان در دو تایم صبح و عصر و رده های آماتور تا حرفه ای، راه اندازی کلاس های چربی سوزی با دوچرخه زیر نظر مربی متخصص و حرفه ای و دعوت از تمام ورزشکاران و پیشکسوتان خانم و آقا برای همکاری و مشاوره جهت توسعه و اشاعه فرهنگ دوچرخه سواری در استان، از جمله برنامه های انجام شده است. همچنین دوستداران دوچرخه چه در بخش آماتور و چه حرفه ای می توانند برای ثبت نام در دوره ها با شماره ۰۹۳۹۶۱۱۰۷۲۱ تماس بگیرند.

وی بیان کرد: امیدوارم با برنامه های مدنظر بتوانیم کاری کنیم که نگاه عموم به دوچرخه سواری به ویژه دوچرخه سواری بانوان، زیبا شود و بانوان ما نیز در کمال امنیت و آرامش پا به رکاب شوند. من خودم را موظف به حل مشکلات دوچرخه سواری استان می دانم و خدا را شکر در مدت اخیر توانسته ایم گام های خوبی برداریم و البته تلاش ها ادامه دارد تا آن کارهایی که تاکنون در بخش بانوان انجام نشده است را اجرایی کنیم.

بهمئی تاکید کرد: اگر بودجه ای به بخش بانوان اختصاص می یابد نباید در بخش دیگری هزینه شود. ضمن این که معتقدم ارتباط خوب با رسانه ها منجر به شناساندن بیشتر این رشته به علاقه مندان خواهد شد و همین نیز در توسعه و اشاعه این رشته نقش موثری دارد. امیدوارم با همکاری هیات و هماهنگی های ایجاد شده بتوانیم تاثیر خوبی در این رشته داشته باشیم. همچنین امیدوارم زودتر قصه ویروس کرونا تمام شود تا با آرامش بیشتری اردوها و مسابقات مان را برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1851

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.