تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
2

نمایشگاه دستاوردهای ورزشی و تست سلامت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افتتاح شد

  • کد خبر : 17028
  • 30 مهر 1402 - 23:10
نمایشگاه دستاوردهای ورزشی و تست سلامت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افتتاح شد
امیدجنوب_ به مناسبت گراميداشت هفته تربيت بدني و ورزش نمايشگاه دستاوردهاي ورزشي و تست سلامت با حضور مديرعامل و مديران ارشد شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و جمع كثيري از علاقمندان به ورزش در محل ساختمان ستادي كوي فداييان اسلام از روز شنبه 29 مهرماه كارخود را بصورت رسمي آغاز كرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش نمایشگاه دستاوردهای ورزشی و تست سلامت با حضور علیرضا دانشی مدیرعامل، ابوالقاسم حبیبی پور مدیرمنابع انسانی، علمدار متولی رئیس دفتر مدیرعامل، یوسف مزرعه مدیرکالا و پشتیبانی، محسن دهان زاده جانشین مدیرعامل و شرکتهای تابعه، اسکندر فرهمند رئیس امور ورزش و تربیت بدنی و جمعی از مدیران و روسا شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در روز شنبه ۲۹ مهرماه افتتاح شد.

مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن بازدید از غرفه های مختلف و کارشناسان تست های ورزشی و آنالیز بدن دیدار و گفت و گو کردند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه آخرین دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حوزه ورزش و افزایش سلامت جسمی، سلامت روحی و ایجاد شادی و نشاط عنوان شده است.

در این نمایشگاه گروه های کالایی شامل تجهیزات بدنسازی و باشگاهی، دوچرخه های ثابت و متحرک، وسایل ورزشهای راکتی،اسکوتر و همچنین افتخارات کسب شده شامل تعدادی از کاپهای قهرمانی به نمایش گذاشته شد.

این نمایشگا ه از روز شنبه ۲۹ مهرماه به مدت پنج روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ در محل لابی ساختمان ستادی کوی فداییان اسلام برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=17028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.