تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
4
مدیرکل پست خوزستان:

توزیع حدود ۲۵۰ هزار گذرنامه در خوزستان از ابتدای محرم

  • کد خبر : 14333
  • 24 شهریور 1401 - 14:45
توزیع حدود ۲۵۰ هزار گذرنامه در خوزستان از ابتدای محرم
امید جنوب - مدیرکل پست خوزستان از توزیع حدود ۲۵۰ هزار گذرنامه از ابتدای محرم تاکنون در استان خبر داد.

مهران حموله در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال جاری اداره کل پست خوزستان برنامه‌های ویژه‌ای را برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای خوزستان در دستور کار خود قرار داد.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط پست در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به زائران افزود: ثبت‌نام زوار در سامانه سماح، ثبت‌نام بیمه مسافرتی در کلیه ادارات، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی و توزیع ویژه گذرنامه‌ها از جمله خدمات ارائه‌شده پست در این ایام است.

حموله تصریح کرد: از ابتدای محرم تاکنون و به دلیل تقاضای زائران برای سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی، حدود ۲۵۰ هزار گذرنامه توسط پست خوزستان در سراسر استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: با توجه به ایام اربعین حسینی، نوبت‌های کاری ادارات پست در استان خوزستان افزایش یافت و در سه نوبت کاری در حال خدمات رسانی هستیم. همچنین ساعات توزیع تا پایان شب افزایش یافته و در روزهای تعطیل نیز توزیع انجام می‌شود.

مدیرکل پست خوزستان با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده توسط پست خوزستان در مرزها گفت: استقرار باجه‌های پست‌ یافته در پایانه‌های مرزی خوزستان و نصب صندوق‌های پستی در طول مسیر طریق الحسین از اقدامات ویژه انجام شده توسط پست به منظور ارائه بهتر خدمات به زائران است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14333

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.