تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
7
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد؛

تلاش برای برگزاری مطلوب و باشکوه همایش اربعین حسینی

  • کد خبر : 14089
  • 14 شهریور 1401 - 17:01
تلاش برای برگزاری مطلوب و باشکوه همایش اربعین حسینی
امید جنوب- زارع زاده گفت: در حوزه مدیریت شهری، مسائل امنیتی و سلامت، تمام تلاش خود را می کنیم تا پیاده روی امسال در نهایت آسایش با خدمت رسانی بهتر و با شکوه برگزار شود.

به گزارش امید جنوب، حجت اله زارع زاده با اشاره به جزئیات لوایح مورد تصویب در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز ۱۴ شهریور برگزار شد، اظهار کرد: چهار مورد تحت عنوان دستور کار جلسه بررسی شد و لایحه اول در رابطه با اصلاح بهای خدمات سازمان مدیریت آرامستان ها بود که پس از بررسی اولیه در کمیسیون تخصصی مربوطه مورد بررسی و بازنگری قرار گرفت.

وی افزود: بنا بر ملاحظاتی که در رابطه با لایحه اول وجود داشت برای کارشناسی بیشتر به کمیسیون تلفیق خدمات و برنامه و بودجه ارجاع داده شد تا بررسی تخصصی تری روی آن صورت بگیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: لایحه دوم نیز در رابطه با بهای خدمات کاشت و نگهداری نهال در بوستان زندگی و بوستان خاطره بود، که بر اساس ابتکار قابل توجه کمیسیون محیط زیست و سازمان فضای سبز این لایحه مورد تصویب قرار گرفت.

زارع زاده با بیان اینکه لایحه تعدیل نرخ تخریب فضای سبز مورد بررسی قرار گرفت، گفت: این لایحه مبتنی بر قرار دادن جرائم نقدی برای قطع اشجار به صورت غیرقانونی و یا با درخواست قبلی و اخذ مجوز به تصویب اعضای شورای شهر اهواز رسید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: لایحه نامگذاری معابر و میادین سطح شهر اهواز با ۱۷ مورد بررسی شد که به جز دو مورد، ۱۵ مورد دیگر با رعایت ملاحظاتی مورد تصویب اکثریت اعضای شورای اسلامی واقع شد.

وی در پایان از هموطنانی که قصد زیارت به کربلا را دارند، خواستار شد: از همه زائران خواهشمندیم که با مسئولین اجرایی برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی نهایت همکاری را داشته باشند و رعایت مسائل بهداشتی را مورد توجه خود قرار بدهند.

زارع زاده تاکید کرد: زائرین حضور خود را به روزهای پایانی که با تراکم جمعیت مواجه خواهیم بود موکول نکنند تا همایش بزرگ پیاده روی به صورت تدریجی در طول این ایام با نهایت آرامش، آسایش و حفظ امنیت برگزار شود.

وی یادآور شد: در حوزه مدیریت شهری، مسائل امنیتی و سلامت تمام تلاش خود را می کنیم تا پیاده روی امسال در نهایت آسایش، خدمت رسانی بهتر و با شکوه برگزار شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.