تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
3
رئیس شورای شهر اهواز تأکید کرد:

تلاش برای بازسازی کامل پل ششم و افتتاح آن زودتر از موعد تعیین شده

  • کد خبر : 13566
  • 31 مرداد 1401 - 22:57
تلاش برای بازسازی کامل پل ششم و افتتاح آن زودتر از موعد تعیین شده
امید جنوب- محمودی گفت :تمام تلاش ما این است که افتتاح پل فولاد زودتر صورت بگیرد و از پیمانکاران می خواهیم قبل از مهرماه و یا قبل از تاریخ اعلام شده این پل نیز افتتاح شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، سیاوش محمودی با حضور در برنامه تلویزیونی بی تعارف با اشاره به بسته بودن پل ششم، اظهار کرد: با بسته شدن پل ششم ترافیکی زیادی ایجاد شد که باعث اذیت مردم شد و از این بابت از مردم عذرخداهی می کنم.

وی افزود: در حال حاضر پرونده سرقت پل ششم در حال بررسی است و طبق جلسات برگزار شده، در نهایت شهرداری اهواز متولی رسیدگی و بازسازی پل فولاد شد و اکنون در حال انجام اقدامات لازم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز درباره زمانبر بودن اجرای طرح و تعمیر و بازسازی این پل، گفت: تهیه تجهیزات و قطعات لازم مقداری زمان برد، اما همزمان پیمانکاران انتخاب شدند و کار با سرعت در حال انجام است.

محمودی اعلام کرد: در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مهر ماه بنا به افتتاح پل ششم است، اکنون قطعات کامل تهیه شده اند و کار در قسمت اهواز و کارون در حال انجام است و جای نگرانی نیست.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما این است که افتتاح پل فولاد زودتر صورت بگیرد و از پیمانکاران می خواهیم قبل از مهرماه و یا قبل از تاریخ اعلام شده این پل نیز افتتاح شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز درباره سرقت های ایجاد شده از پل فولاد تصریح کرد : معتقدم یکی از دلایل آن وضعیت نامعلوم بودن پل بود، که آیا در حوزه کارون و یا اهواز قرار دارد، اما در خصوص بهسازی آن وظایف لازم به شهرداری محول شده و علاوه بر تعمیر اقدامات مربوط به تامین روشنایی و فضای سبز هم بنا است انجام شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.