تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
3
استاندار خوزستان در آئین افتتاح کمپ ترک اعتیاد ماده 16 :

برای حضور با صلابت مردم خوزستان در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی پیشانی بر خاک می‌زنیم/ تشکیل ستاد هماهنگی برای مبارزه با مواد مخدر در استان

  • کد خبر : 15370
  • 24 بهمن 1401 - 13:18
برای حضور با صلابت مردم خوزستان در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی پیشانی بر خاک می‌زنیم/ تشکیل ستاد هماهنگی برای مبارزه با مواد مخدر در استان
امید جنوب - استاندار خوزستان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها به صورت هماهنگ باید در میدان مبارزه با مواد مخدر حاضر شوند؛ گفت: ستاد هماهنگی برای مواد مخدر طی برنامه دوساله با همکاری همه دستگاه‌ها تشکیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان،  آئین افتتاح کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ امروز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه با حضور علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

حسینی محراب در ابتدای این آئین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: پیشانی بر خاک می‌زنیم و از همه مردم خوزستان که با قدرت در صحنه حاضر شدند؛ قدردانی می‌کنم.

استاندار خوزستان با اشاره به وجود ۴ هزار شهید فراجا بیان داشت: ما شرمنده شهدای فراجا و خانواده‌های آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های انجام شده در پادگان شهید فرجوانی الگو قرار گیرد؛ عنوان داشت: فعالیت‌هایی که در  پادگان شهید فرجوانی صورت می‌پذیرد به عنوان الگوی ساده برای بازپروری و اشتغال معتادان متجاهر در این مرکز نیز اجرا شود.

حسینی محراب با تأکید بر ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر در استان تصریح کرد: چهره همه شهرها باید از وجود معتادان متجاهر پاک شود؛ درمان، آموزش و ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان از اعتیاد ضروری است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها به صورت هماهنگ باید در میدان مبارزه با مواد مخدر حاضر شوند؛ ابراز داشت: ستاد هماهنگی برای مواد مخدر طی برنامه دوساله با همکاری همه دستگاه‌ها تشکیل شود.

وی در پایان گفت: باید کار مبارزه با مواد مخدر در خوزستان به گونه‌ای انجام شود که به الگویی برای سایر استان‌ها بدل شویم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=15370

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.