تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
3

اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری اهوازبه مناسبت ایام شهادت عبدالله الحسین (ع)

  • کد خبر : 13081
  • 17 مرداد 1401 - 0:38
اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری اهوازبه مناسبت ایام شهادت عبدالله الحسین (ع)
امید جنوب - سجاد حیدری سرپرست سازمان زیبا سازی از نصب المانهای عاشورایی در سطح شهر اهوازخبرداد و گفت ، با اجرای این مهم چهره شهر حال و هوای عاشورایی به خودگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از اداره ارتباطات سازمان زیباسازی شهرداری اهواز: سجاد حیدری سرپرست سازمان زیبا سازی از نصب المانهای عاشورایی  در سطح شهر اهوازخبرداد و گفت ، با اجرای این مهم چهره شهر حال و هوای عاشورایی به خودگرفته است.

سجاد حیدری  به مهم ترین هدف اجرای این امر اشاره و بیان کرد: هویت بخشی به سیمای شهر در ایام سوگواری و عزاداری و ترویج این فرهنگ بین جوانان و نهادینه کردن آن در نسل های آینده مهم ترین موضوعی است که مسئولان در این زمان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: این المان ها که به صورت  موقت نصب می شوند، دارای قدمتی دیرینه هستند و خود نمایی آنها در ایام عزاداری، خاطرات حفظ اسلام با رشادت ها و فداکاری های قمر بنی هاشم و سالار شهیدان و یارانشان را در ذهن مردم یادآوری می کند.

سرپرست سازمان زیباسازی گفت: این سازمان دراقدامی دیگر و در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی اقدام به خرید ۲۶۰۰ مترکتیبه مشکی نمود که بین  مناطق هشتگانه شهرداری اهواز توزیع شدند و توسط مناطق درمحل های  عرشه پل هفتم اهواز همجوار آستان مقدس علی ابن مهزیار اهوازی،خیابان سپاه مقابل ساختمان شهرداری اهواز،خیابان فروردین گلستان،بلوار معلم و میدان صداقت باهنر،خیابان اصلی زیتون کارمندی،کوی علوی و خیابان سلمان فارسی نصب شدند.

وی در پایان گفت: المان‌های عاشورایی و فضاسازی ایجاد شده در شهر تا پایان ماه‌های محرم و صفر باقی خواهد ماند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.