تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024
6
نائب رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد:

آینده‌ای روشن برای شهر اهواز با هر هفته چند افتتاح/ تلاش قابل تقدیر مدیریت شهری برای جبران کاستی ها

  • کد خبر : 14004
  • 10 شهریور 1401 - 13:30
آینده‌ای روشن برای شهر اهواز با هر هفته چند افتتاح/ تلاش قابل تقدیر مدیریت شهری برای جبران کاستی ها
امید جنوب - زارع زاده گفت: جا دارد از مجموعه مدیریت شهر اهواز به خاطر تلاش برای جبران کاستی‌های شهر اهواز را با تعریف پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی که از سالیان گذشته به جای مانده تلاش می‌کنند.

حجت‌اله زارع زاده درحاشیه نمایشگاه هفته دولت در گفت وگو با خبرنگار امید جنوب، ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی حضور فعالی در نمایشگاه هفته دولت داشته‌اند شهرداری اهواز با برپایی غرفه دستاوردها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری خود را در معرض عموم قرار داده است.


وی افزود: جا دارد از مجموعه مدیریت شهر اهواز به خاطر تلاش برای جبران کاستی‌های شهر اهواز را با تعریف پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی که از سالیان گذشته به جای مانده تلاش می‌کنند تقدیر کنم.


نایب رئیس شورای اسلامی شهر تاکید کرد: شهردار اهواز با اجرایی کردن طرح هر هفته چند افتتاح به دنبال روحیه امید و نشاط در شهر و میان مردم است علاوه بر آن باعث ایجاد پویایی میان مدیران شهرداری برای تکمیل پروژه‌های خود شده است، امیدوارم پروژه‌های نیمه تمام موجود در یک بازه زمانی مناسب به سرانجام برسند.


وی خاطرنشان کرد: طرح هر هفته چند افتتاح خدمت رسانی در محلات شهر را به شکل مناسبی به تحرک وا داشته داشت امیدوارم با سرعتی که پروژه‌های اجرایی به خود گرفته‌اند و با عزم جدی مدیریت شهری شاهد وضعیت بهتری برای آینده اهواز باشیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.