تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
8
آیت الله شفیعی:

بسیج پیوند مبارکی است که بین مردم ایجاد شده است و با هیچ معیار ومقیاسی قابل قیاس نیست

  • کد خبر : 5491
  • 01 آذر 1400 - 11:38
بسیج پیوند مبارکی است که بین مردم ایجاد شده است و با هیچ معیار ومقیاسی قابل قیاس نیست
امید جنوب - آیت اله شفیعی در ملاقات شهردار اهواز و بسیجیان شهرداری اهواز با ایشان همزمان با هفته بسیج ضمن تقدیرو تشکر از حضور کارکنان شهرداری اهواز اظهار کرد: ان شالله همانگونه که اکنون با هم هستیم در قیامت و آخرت نیزسربلند بوده و به بهشت رهسپار باشیم.

  به گزارش امید جنوب ، آیت اله شفیعی در ملاقات شهردار اهواز و بسیجیان شهرداری اهواز با ایشان همزمان با هفته بسیج  ضمن تقدیرو تشکر از حضور کارکنان شهرداری اهواز  اظهار کرد: ان شالله همانگونه که اکنون با هم هستیم در قیامت و آخرت نیزسربلند بوده و به بهشت رهسپار باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر دو اصل اسلام و بسیج مبتنی است، بنده همیشه در این فکر بوده ام که بسیج به چه معناست که همواره مورد توجه بوده و در پاره ای از کشورها نیز سرایت کرده است.

وی ادامه داد: بسیج پیوند مبارکی است که بین مردم ایجاد شده است، این نهاد عبارت است از یک حرکت معجزه آسا  خارج از قوانین موجود که ویژگی های خاص خود را دارد و نمی شود آن را با معیار و مقیاس دیگری مقایسه کرد.

ایت اله شفیعی تصریح کرد: شهردار اهواز این افتخار را دارد که پیش از شهردار بودن یک بسیجی است، در واقع یک شهردار بسیجی هستند، همه ی ما اگر خدا قبول کند بسیجی هستیم؛ خداوند متعال این نعمت بسیج را از ما نگیرد، وقتی حرکت بسیج صورت گیرد، حرکت های دیگر را پشت سر می گذارد و مملکت را به سمت و سوی واقعیت های ویژه خود و درمسیر سیر صعودی  قرار می دهد.

,وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج روح مملکت است، روحی که کشور را در تمام زوایا  حرکت می دهد، همه ی ما فرزندان مملکت و بسیجی هستیم لذا به سمت و سویی حرکت می کنیم تا کشور خود را آباد کنیم، یک بسیجی همواره نگاه مثبت دارد و با تلاش فراوان بگونه ای کار می کند که بتواند خلا ها را پر کند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5491

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.