تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
2
محصول فناورانه صنعت نیشکر در نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب تهران رونمایی شد؛

گامی نو در صنعت چوب ایران با برند «سبز چوب»

  • کد خبر : 17232
  • 15 بهمن 1402 - 10:46
گامی نو در صنعت چوب ایران با برند «سبز چوب»
امیدجنوب- شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب تهران از جدیدترین محصول فناورانه خود رونمایی کرد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب تهران از جدیدترین محصول فناورانه خود رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه امید جنوب ، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ام.دی.اف با بِرَند «سبز چوب» تولید شده از باگاس نیشکر، محصول جدید این شرکت است که به گفته کارشناسان، تحوّلی در صنایع چوب ایران ایجاد می‌کند.

این محصول فناورانه که در لوح سبز جنوب از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر تولید می‌شود، با ویژگی‌هایی مانند استحکام و کیفیت مطلوب، استفاده از الیاف مقاوم به اسید، مقاومت در برابر رطوبت، بُرش‌پذیری دقیق و آسان، ماشین‌کاری فوق‌العاده و قیمت مناسب، رقیبی جدی برای محصولات مشابه در بازار خواهد بود.

برخلاف بسیاری از ام.دی.اف‌های موجود در بازار که از چوب درختان استفاده می‌شوند، برند سبز چوب با کیفیتی بالا با استفاده از باگاس نیشکر تولید می‌شود؛ این امر به حفظ محیط‌زیست و جلوگیری از قطع درختان کمک می‌کند.

مدیرعامل لوح سبز جنوب در آیین رونمایی برند سبز چوب در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب تهران در گفتگو با روابط‌عمومی به تشریح روند تولید ام.دی.اف با برند سبز چوب پرداخت و گفت که این محصول فناورانه بر مبنای رضایت مشتری و افزایش کیفیت، با تلاش ۱۰‌‌ماهه گروه تحقیق و توسعه لوح سبز جنوب تولید شده است.

پژمان چهرازی، سبز چوب را ارمغانی برای طراحان، معماران و صنعت‌گران دانست که می‌تواند به عنوان یک برند باکیفیت در رقابت با سایر برندهای معروف، به بازارهای جهانی دست یابد.

به گفته او، سهم این شرکت از بازار ام.دی.اف ایران بین پنج تا ۶ درصد است که با برند جدید و افزایش کیفیت در کنار تولید، سهم بیشتری از این بازار را از آنِ خود خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، کیفیت ام.دی.اف تولیدی شرکت لوح سبز جنوب تا آنجا است که به ترکیه که مهد تولید ام.دی.اف است صادر می‌شود و بِرند این شرکت خریداران زیادی دارد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب با مشارکت ۳۹۴ شرکت داخلی و خارجی از کشور‌های آلمان، ایتالیا، ترکیه و چین ۱۲ بهمن ماه با حضور معاون وزیر صمت افتتاح شد و تا ۱۵ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

اگر شما هم می‌خواهید با محصول فناورانه سبز چوب تولید شده از باگاس نیشکر آشنا شوید می‌توانید تا ۱۵ بهمن ماه با حضور در این نمایشگاه از غرفه شرکت لوح سبز جنوب دیدن کنید.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=17232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.