تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
2

پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 16794
  • 17 مرداد 1402 - 11:24
پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت روز خبرنگار
امید جنوب- مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید صارمی با اشاره به اهمیت و جایگاه اثرگذار و ارزشمند خبرنگاران این روز را به همه فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر زحمات شما [خبرنگارها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)



خبرنگاران در طول تاریخ، نقش های مهمی را در رویدادهای بزرگ، با قلم های خود به عنوان سلاح تیز و برنده اطلاع رسانی، ایفا کرده اند و همواره در اتفاقات حیاتی کشور، عنصری اثرگذار بشمار می روند و بی شک اگرحضوراین عزیزان نبود، بسیاری از موفقیت ها و دستاوردهای حاصله، انعکاس واقعی پیدا نمی کرد.
 نقش این قشر فهیم و آگاه در قالب حرفه خبرنگاری، آنچنان وسیع است که از آگاهی بخشی تا هویت سازی را در برمی گیرد. کمک به برساختن جامعه ای پویا و مقابله با عناصر ضد هویت ملی و مذهبی چنان مهم است که مقام معظم رهبری، جبهه خبر ،اطلاع رسانی و خبرنگاری را خط مقدم جهاد تببین برای مقابله با دشمنان انقلاب برشمردند. این مهم نشان از اهمیت و جایگاه این قشر خدوم و تأثیرگذار دارد. رسالت واقعی این همراهان همیشگی جامعه و عرصه صنعت، اقتصاد و …. برافروختن چراغ امید، آگاهی و کمک به پرورش نسلی دانا، آگاه و معتقد است تا ضمن عمل به وظیفه اجتماعی خود، نقش خویش را به عنوان بخشی از عنصر هادی جامعه ایفا نمایند.

اینجانب از طرف خود و خانواده بزرگ شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، این روز را که با ایام شهادت سید وسالار شهیدان، امام حسین (ع) مصادف شده است، به تمام عزیزانی که در انعکاس عملکرد و دستاوردهای این شرکت عظیم نفتی تلاش کرده اند، و روز خبرنگار را به فعالان این عرصه بالاخص شهید والا مقام محمود صارمی، که جان شیرین خود را برای اطلاع رسانی لحظه های عشق و ایثار درطبق اخلاص گذاشت، تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم در پرتو توکل به ذات باری‌تعالی، صاحبان اندیشه و قلم در انجام مسئولیت‌های خود بیش از گذشته موفق باشند و در راه اعتلا و توسعه همه‌جانبه کشور عزیزمان ایران گام‌های بلند و استوار بردارند و از هیچ کوششی در این خصوص فروگذار نکنند.
 مزید توفیقات همه بزرگواران را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
علیرضا دانشی
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.