تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
4

پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

  • کد خبر : 16947
  • 03 شهریور 1402 - 10:35
پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت
امید جنوب_ مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی هفته دولت را به دولتمردان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:

 ضمن گرامیداشت یاد و نام دو اسوه خدمتگزاری و ساده زیستی، شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به دولتمردان و خدمتگزاران خدوم و کارگزاران نظام تبریک عرض می‌نمایم.

 این هفته فرصت ارزشمندی است تا با الگو قرار دادن راه و روش این بزرگواران و ویژگی های والای این شهیدان در زمینه خدمت رسانی به ملت، نتایج تلاش‌ها و دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف بیان، تبیین و منعکس شود و با ایجاد و گسترش روحیه امید و ترسیم آینده‌ای روشن حلاوت و شیرینی این تلاش‌ها را ملت حس کنند.

 دولت مظهر وفاق، همدلی، وحدت، روحیه خدمت، کار جهادی، تلاش بی‌وقفه، وجدان کاری، تبلور تلاش صادقانه و بی‌منت، اقتدار، عزتمندی، عدالت، امنیت، برنامه‌ریزی، توانمندی رفع مشکلات، ایجاد آرامش، امید بخشی و رویکرد مردم مدارانه است.

خداوند را شاکریم که تلاشگران صنعت حفاری کشور در چهار دهه گذشته با مسئولیت شناسی همگام با تلاشگران صنعت نفت در خط مقدم تولید پای کار بوده و هستند.

 در هفته دولت با آرمان‌های امام (ره) ، شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری پیمان می‌بندیم تا با عزمی استوار در راستای تحقق برنامه‌های دولت برای اعتلای ایران عزیز تلاش کنیم.

 از همت بلند تلاشگران ساعی شرکت ملی حفاری ایران در اقصی نقاط میهن اسلامی قدردانی می‌نمایم، امید است به فضل خدا بتوانیم در مسیر خدمت رسانی و سنگر کارگزاری وارثان خوبی برای مکتب خدمت به جا مانده از شهیدان رجایی و باهنر باشیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.