تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
3
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:

پشتیبانی از تولید دانش بنیان اولویت صنعت پتروشیمی است

  • کد خبر : 11431
  • 18 خرداد 1401 - 8:35
امید جنوب- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: اولویت امسال این سازمان، حمایت از تولید است که با محوریت دانش بنیان محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا، پیام برزگر در نود و سومین نشست شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهارکرد: زیرساخت های ایجاد شده در منطقه به خوبی ایجاد شده اند که باید علاوه بر حفظ شرایط موجود به اجرای طرح های توسعه ای پایین دستی و بالادستی منجر شود.

وی ادامه داد: در کنار این امر، موضوع توجه به مسولیت های اجتماعی یک ضرورت انکارناپذیر است.

برزگر با اشاره به جایگاه حاکمیتی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بیان داشت: با اجرای مسئولیت های اجتماعی صنعت، باید به بهبود زیرساخت های مورد نیاز در شهرستان بندر ماهشهر شتاب بیشتری بدهیم.

وی افزود: همواره ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای جوانان منطقه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که همگام با اجرایی شدن طرح های توسعه ای به کاهش نرخ بیکاری در منطقه کمک زیادی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در نود و سومین نشست شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پیام برزگر از سوی مدیرعامل سازمان صنایع ملی پتروشیمی به عنوان رییس این شورا معرفی شد.

شورای راهبردی شرکت های مستقر در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هدف انجام مسولیت های صنعت ویژه شهرستان بندر ماهشهر ایجاد شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11431

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.