تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
7
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان:

پست برق فوق توزیع دشت لاله در رامهرمز توسعه یافت

  • کد خبر : 11384
  • 17 خرداد 1401 - 8:54
پست برق فوق توزیع دشت لاله در رامهرمز توسعه یافت
امید جنوب- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از توسعه پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت دشت لاله در شهرستان رامهرمز با ارزش سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد: عملیات تعویض CT و اصلاح طرح حفاظت و توسعه پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت دشت لاله در جهت اتصال به رینگ، با ارزش سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به پایان رسید و برق‌دار شد.
وی با اشاره به اهداف بهره‌برداری از این پروژه تصریح کرد: تکمیل رینگ ۴ کلیدی پست و کمک به کاهش خاموشی‌ها، افزایش قابلیت مانور در تعمیر و نگهداری ترانس مصرف داخلی و افزایش قابلیت مانور کلید‌زنی در خطوط شرکت سیمان خوزستان و ترانس قدرت، از جمله اهداف برنامه‌ریزی و بهره‌برداری از این پروژه بوده است.
بر اساس این گزارش، از مهرماه ۱۴۰۰ تاکنون ۶۵۵ مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد.
گفتنی است، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.