تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
4
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان:

هدف پارولیفتینگ حفاری تکرار قهرمانی است

  • کد خبر : 12491
  • 25 تیر 1401 - 11:15
هدف پارولیفتینگ حفاری تکرار قهرمانی است
امید جنوب - رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: ملی‌حفاری مدافع عنوان قهرمانی در دومین دوره لیگ برتر کشور است.

اردوان قاسمی، اظهار کرد: قرعه‌کشی دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر پاورلیفتینگ کشور انجام شد که خوزستان در گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفته است. ملی حفاری در گروه خوب و قدرتمندی قرار دارد و این امید را داریم که تیم بتواند همچون دوره اول به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد.

وی با بیان این‌که  ملی‌حفاری مدافع عنوان قهرمانی است، ادامه داد: در مرحله بستن تیم ملی حفاری هستیم و تیم تا چند روز آینده برای حضور قدرتمند در لیگ برتر به صورت کامل بسته خواهد شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: همچنین در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر پاورلیفتینگ کشور از قهرمانان خوزستان که در مسابقات آسیایی و جهانی حائز مقام شده بودند، تجلیل شد و خوشبختانه خوزستان بیشترین تعداد قهرمان را داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: تمام تلاش‌مان این بوده است که برنامه‌های هیات به خوبی پیش برود و اجرای برنامه‌ها با شرایط بهتری انجام شود. ضمن اینکه باید از ورزشکاران‌مان به خوبی حمایت کنیم که البته در این مدت تنها هدفمان نیز همین بوده است تا با حمایت خوب، مقام‌های بیشتری برای خوزستان کسب شود.

قاسمی گفت: همچنین تلاش ما بر این بوده است از استعدادهای بومی استان به نحو احسن استفاده کنیم و همین رویکرد ما کمک داشت که انگیزه خوبی بین ورزشکاران‌مان‌ برای حضور در تیم‌های ملی ایجاد شود. استفاده ما از ترکیب بومی منجر به این شد که رشته‌های مختلف‌مان در وضعیت خوبی قرار بگیرند و این امید را داریم که جایگاه‌مان بهتر از این هم شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12491

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.