تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
1

نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت های بهره برداری

  • کد خبر : 17152
  • 05 آذر 1402 - 23:55
نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت های بهره برداری
امید جنوب- شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت های بهره برداری تابعه این شرکت با هدف هم افزایی و با نگاه همه جانبه به موراد روز، چهارشنبه يكم آذر ماه 1402 به میزبانی نفت و گاز کارون برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، مهندس دانشی هدف این نشست ها را ایده گرفتن مدیران عامل از دستاوردهای شرکت های دیگر و به اشتراک گذاری تجربیات بیان نمود. وی مهم ترین راهبردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز را اصلاح فرایند های تولید، بروز کردن سیستم های PLC، احیای کریدور های نفتی، نوآوری و انجام امور به صورت خلاقانه و مدیریت پساب ها به جهت نگاه به نگهداشت محیط های پیرامونی خواند.

مهندس دهان زاده در ابتدای جلسه نیل به هم افزایی سیستم، نگاه عدالت محور مدیران، اخلاق حرفه ای مدیریت، فرهنگ تکریم و گره گشایی و ایجاد نظام پیشنهادات و پاسخگویی را از اهداف سازمان خواند.

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: دستور جلسه امروز فضاسازی تاسیسات و کارخانجات با نگاه به ایجاد محیط کار امن و قابل زندگی برای کارکنان و هدف گذاری جهت بهره برداری از شرکت های دانش بنیان خواهد بود.

در ادامه مدیران عامل ۵ شرکت بهره برداری تابعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گزارشاتی از طرح های فناورانه و خلاقانه خود و همچنین تجریبات سازمانی در جهت بکارگیری طرح های دانش بنیان و تولیدات بار اول را به اشتراک گذاشتند. 

مهندس کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این نشست طی گزارش عملکرد این شرکت به بهسازی فضای کار کارکنان، آسفالت محوطه های شرکت، تعمیر اماکن، پیاده رو سازی و ایجاد مجتمع های رفاهی اشاره نمود و این موارد را برای ایجاد فضای زندگی ضروری خواند.

وی در ادامه خبر از انقعاد قراردادهای سه جانبه این با شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها در خصوص رفع موانع تولید همچون: ساخت پمپ چند فازی، بومی سازی فرایندهای جلوگیری از خورندگی تاسیسات، ایجاد سیستم نشست بند و توپک رانی هوشمند داد.

مهندس تقی زاده مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در راستای اطلاع رسانی و انتقال تجربه های عملیاتی این شرکت گفت: در برنامه تهیه کالای شرکت های عملیاتی قوانین موجود چابکی سازمان را به چالش می کشند و گاها تا ۱۶۴ روز خرید کالا به درازا می انجامد که همکاران ما در آغاجاری به روش هایی جهت سرعت بخشیدن به این امر دست یافته اند.

ایشان اضافه کرد: مهندسان این شرکت در حال طراحی کارخانه نمک زدایی هستند و تمهید به گونه ای است که این تاسیسات به صورتی پیاده سازی شوند تا پساب دورریز نداشته باشد، این مهم به حفظ و نگهداشت محیط های پیرامونی کمک بسازایی خواهد کرد.

مهندس هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان خبر از خرید تعلیق شکن هایی جهت تاسیسات ژوراسیک این شرکت به واسطه استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان داد. 

ایشان در ادامه گفت: این شرکت در راستای اهداف مدیریت بالادستی جهت افزایش حداکثری تولید با ابتکار مهندسان خود و استفاده از دانش فنی داخلی با تزریق آب در میدان مسجدسلیمان قادر به افزایش برداشت از این مخازن گردیده است.

مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: این شرکت در یک حرکت جهادی اقدام به احداث ۳۶ کیلومتر خط لوله ۱۰ اینچ با هدف ۲۰ هزار بشکه در روز افزایش تولید نموده است. همکاران ما در شرکت مارون با نصب دو پمپ P68 و P100 تزریق ۱۰ تا ۱۲ هزار بشکه در روز پساب های همراه را عملیاتی نموده اند. نفت و گاز مارون جهت صیانت از امر تولید اقدام به ایمن سازی هدر سراسری ۱۶ اینچ تزریق گاز مارون به طول ۱۱ کیلومتر نموده است.

مهندس شهرویی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از اقدامات جهادی همکاران خود گفت و در تایید این اقدامات به رفع نشست خطوط لوله انتقالی، تعمیرات اساسی تاسیات اهواز ۵، استاندارد سازی تابلو های برق، تعمیرات اساسی ماشین آلات سنگین ترابری، لایروبی نهرها و آبراهه ها، بازسازی آبدارخانه های تاسیسات، نهضت رنگ آمیزی تاسیسات و بهسازی تجهیزات اداری تاسیسات فراورشی اشاره نمود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=17152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.