تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
10

نشست هم‌اندیشی مدیر شرکت آبفا اهواز با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان

  • کد خبر : 2668
  • 16 شهریور 1400 - 9:46
نشست هم‌اندیشی مدیر شرکت آبفا اهواز با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان
امید جنوب - نشست هم‌اندیشی مدیر شرکت آبفا اهواز با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، یکشنبه، ۱۴۰۰/۶/۱۴، نشست هم‌اندیشی مهندس دشتی‌زاده، مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز و سردار حاجتی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان برگزار شد.

سردار حاجتی با تشکر از زحمات مجموعه شرکت آبفا اهواز در حوزه‌های خدماتی و عملیاتی آب و فاضلاب شهری و روستایی گفت:  توجه به مناطق کمتر برخوردار و محروم، بسیار بااهمیت است.

وی افزود: هدف این بنیاد به موجب فرمان مقام معظم رهبری، ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت بوده و توجه به فرهنگ نماز و خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در پایداری و رشد و نمو درخت تنومند اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی حیاتی است و این مهم، وجه تمایز آزادگی و آزادی در مقایسه با فرهنگ غرب می‌باشد و صداقت در انتقال این عقاید و تجربیات، در تاثیرگذاری آن تأثیر بسزایی دارد.

مدیر شرکت آبفا اهواز گفت: این شرکت آمادگی دارد با بنیاد در باغ موزه دفاع مقدس همکاری کند و تلاش در خصوص پایداری، حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ادای دین به شهدا و خانواده های ایشان است.

سعید دشتی‌زاده بیان داشت: دفاع مقدس تجربه موفق در مقاومت و پشتیبانی از مظلوم در برابر ظلم جاهلان و الگوی همیشگی برای مردم ایران می‌باشد و برای قدردانی و ارزش‌گذاری به این مهم می‌بایست از همه ظرفیت‌ها بهره برد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.