تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
4

معارفه ۳ مدیر و سرپرست جدید در مناطق نفتخیز جنوب

  • کد خبر : 8232
  • 13 بهمن 1400 - 13:15
معارفه ۳ مدیر و سرپرست جدید در مناطق نفتخیز جنوب
امید جنوب - آیین معارفه مدير تعميرات تجهيزات صنعتي و ماشين آلات فرايندي و سرپرستان مديريت هاي امور فني و برنامه ريزي تلفيقي شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر و تقدیر از تلاش های مدیران سابق گفت: با وجود تجربه ارزشمند و پشتکار مثال زدنی مدیران و کارکنان شرکت، لزوم دمیدن نفس تازه و آغاز یک دوره جدید مدیریتی در مناطق نفتخیز جنوب احساس شد و بر اساس شایسته سالاری با لحاظ سوابق و دستاوردهای فنی و عملیاتی، مدیر و سرپرستان جدید را انتخاب کردیم.

وی افزود: سازمان همواره در راستای مدیریت دانش و چابک سازی سازمان گام برداشته  تا اهداف تولیدی را بر اساس برنامه و حتی فراتر از آن تحقق بخشد، بنابراین از حمایت های مشاوره ای همکاران در حوزه های فنی و تخصصی بهره خواهد جست.

بر اساس احکام صادره، آقایان ماشاءالله فتاحی نیا، رامین روغنیان و مجید ارشم به ترتیب به عنوان مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایند و سرپرستان مدیریت‌های امور فنی و برنامه ریزی تلفیقی مناطق نفتخیز جنوب منصوب شدند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.