تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
4
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی:

مطالبه اصلی ما در سفر ریاست جمهوری باید حل مشکل بیکاری جوانان خوزستان باشد

  • کد خبر : 16329
  • 05 اردیبهشت 1402 - 21:47
مطالبه اصلی ما در سفر ریاست جمهوری باید حل مشکل بیکاری جوانان خوزستان باشد
مجید ناصری نژاد روز سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه در گفتگو با خبرنگار امید جنوب گفت:مطالبه اصلی ما به عنوان نمایندگان مردم که مسئولیت پذیرفتیم حل مشکل بیکاری جوانان خوزستان است وبیان این موضوع در سفر ریاست جمهوری و دادن راهکارهای مناسب میتواند دستاورد خوبی برای استان باشد .

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب” عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ۴۵ درصد جوانان شادگان بیکار هستند گفت این مسئله باعث گردید که نخبه های ما مهاجرت کنند خوزستان به لحاظ بیکاری رتبه نخست کشوری را داراست ، در حالی که ظرفیت اشتغال در استان خوزستان بسیار بالاست.

ناصری نژاد خاطرنشان کرد: سفر دوم ریاست جمهوری در استان خوزستان باید کاملا عملیاتی وبا مصوبات مشخص و نتیجه ملموس همراه باشد، و ما این رویه که صرف دادن آمار و مسائل تکراری را به هیچ وجه قبول نداریم وشخص ریاست جمهور از مصوبات قبلی در سفر اول سوال کند و بداند سرانجام آنها چه شده است .

وی با اشاره به مصاحبه ریاست جمهوری در سفر اول خود به استان که فرمودند ما باید جلوی مدیریت های پروازی در استان خوزستان را بگیریم افزود ؛ ما در استان خوزستان نیازمند مدیریتی توانمند هستیم چرا که باید جوابگوی مردم باشیم و معتقدیم از نیروهای بومی ، انقلابی ، متعهد و کارآمد استفاده شود.

نماینده مردم شادگان (خوزستان) در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما میخواهیم دستاورد سفرها عملی و محسوس باشد.

ناصری نژاد اضافه کرد: در بحث اعتبارات دولت قولهایی داد ازجمله آنها میتوان به آب و فاضلاب خوزستان اشاره کرد و ادامه داد طرح غدیر به دست رئیس جمهور افتتاح شد و به عنوان دست آورد بزرگ دولت مطرح شده است اما متاسفانه تا این لحظه منطقه شادگان و آبادان اتفاق خاصی برایشان در زمینه آب نیوفتاده است و اعتبارات فاضلاب که کامل برای اهواز در نظر گرفته شد که کاربردی نبوده و چند کودک در این مدت جان خود را از دست دادند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.