تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
7

مشارکت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در میزبانی و حضور اعضای هیأت دولت در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 16400
  • 09 اردیبهشت 1402 - 12:44
مشارکت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در میزبانی و حضور اعضای هیأت دولت در مسجدسلیمان
امید جنوب - شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت سفر رییس جمهور محترم و اعضای هیأت دولت به استان خوزستان و حضور برخی وزرا در شهرستان مسجدسلیمان در جهت افزایش سطح کیفی میزبانی و بهره وری حداکثری از این حضور بمنظور کسب اعتبارات و تصویب پروژه های مختلف، اقدامات مختلفی را صورت داده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این خدمات با درخواست فرمانداری های مسجدسلیمان و دزفول و دستور مهندس هیهاوند مدیرعامل این شرکت و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت صورت گرفته است و شامل اقدامات متنوعی می باشد .

براساس این گزارش، سالن جلسات مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه مرکزی برای برگزاری 3 جلسه شورای اداری در ۵شنبه صبح،۵شنبه عصر و جمعه صبح آماده سازی و تجهیز شد . همچنین علاوه برای پذیرایی جلسات، تأمین غذای گرم مربوطه نیز پیش بینی و تدارک دیده شده است .

همچنین با درخواست فرمانداری‌های مسجدسلیمان و دزفول تاکنون تعداد ۲۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین شامل سواری،سوزوکی، ون هایس،پیکاب و کامیون جهت جابجایی نفرات و تجهیزات در طول مدت حضور هیأت دولت واگذار شده است .

همکاری با نهادهای امنیتی و انتظامی در تأمین نیازهای خودرویی و غذایی طی روزهای ۵شنبه و جمعه از دیگر اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این خصوص می باشد .

واگذاری ۵ دستگاه اتوبوس جهت ایاب و ذهاب شهروندان علاقمند به حضور در سخنرانی رییس جمهور محترم در اهواز و حضور 2 دستگاه آمبولانس جهت ملاحظات پزشکی و مراقبتی در این برنامه بخشی دیگر از اقدامات این شرکت می باشد .

در ادامه این اقدامات،این شرکت همچنین در جهت زیبا سازی منظر عمومی در بحث جمع آوری نخاله های ساختمانی و زباله از میادین شهر، شستشوی خیابان ها و میادین حسب درخواست و نظر شهرداری مسجدسلیمان ، نظافت خیابان های اطراف محل برگزاری جلسه، علف چینی و نظافت محوطه مصلی نماز جمعه ، همکاری در رفع نواقص سیستم روشنایی بلوارها و میادین مشارکت و حضور فعال داشته است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.