تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
7

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان معرفی شد

  • کد خبر : 12923
  • 09 مرداد 1401 - 17:21
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان معرفی شد
امید جنوب - آیین معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان که چندی پیش در حکمی از سوی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس سازمان بنیادشهید و امور ایثارگران کشور ، به این سمت منصوب شد،روز یکشنبه در آیینی در اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، از عبدالرضا فرجیان در مدت هشت سال مدیریت این بنیاد قدردانی شد.

در این آیین که در سرسرای بوستان اهواز و با حضور جمعی از مدیران فرهنگی،  اجرایی استان و خانواده های شهدا و جانبازان برگزار شد قائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنانی جا به جایی مدیران را امری طبیعی و در راستای ایجاد انگیزه بیشتر برای خدمت بیان کرد.

کامیار ثقفی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران از نهادهای انقلابی و خدمتگزار خانواده های شهدا است و مفتخر به خدمت کردن به این جامعه ارزشمند و ایثارگر است.

عبدالرضا فرجیان مدیرکل پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز در سخنان کوتاهی بیان کرد:در مدت هشت سال، شاخص‌های عمومی و اختصاصی بنیاد شهید خوزستان از رتبه سی ام به سوم ارتقا پیدا کرد.

وی خدمت به جامعه ایثارگران را افتخاری بزرگ دانست و افزود: آنچه در توان داشتیم در راه خدمت به خانواده‌های شهدا که به فرموده امام راحل(ره) چشم و چراغ ملت هستند صرف کردیم هرچند هنوز کاستی هایی در خدمت کردن وجود دارد.

به گزارش ایرنا حسن نورانی مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان پیش از این به مدت هشت سال معاون فرهنگی این بنیاد بود.

فرجیان مدیرکل پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز پس از ۳۴ سال خدمت ، به افتخار بازنشستگی نایل آمد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.