تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
2

عرضه توانمندی‌های آبان‌بسپار توسعه نیشکر در نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب

  • کد خبر : 17240
  • 03 بهمن 1402 - 10:57
عرضه توانمندی‌های آبان‌بسپار توسعه نیشکر در نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب
امیدجنوب- نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران» و «سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق» در حالی امروز دوشنبه با حضور وزیر نیرو آغاز به کار کرد، که شرکت آبان بسپار توسعه زیر مجموعه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی حضوری فعال دارد.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران» و «سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق» در حالی امروز دوشنبه با حضور وزیر نیرو آغاز به کار کرد، که شرکت آبان بسپار توسعه زیر مجموعه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی حضوری فعال دارد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در نمایشگاه تخصصی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران محصولاتی در بخش‌های لوله اتصالات فلزی، شیرآلات صنعتی، شیرآلات خانگی، پمپ و ماشین‌آلات دوار، تصفیه آب صنعتی، لوله و اتصالات پلیمری، مواد شیمیایی، رنگ و پوشش و خدماتی چون مهندسی مشاور، سد و نیروگاه‌های برق‌آبی، آموزش، آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال آب، تصفیه آب خانگی، نشت‌یابی، پیمانکار، بلوئر و وکیوم، سیستم‌های اندازه‌گیری و کنتور عرضه شده است.

آبان‌بسپار توسعه نیشکر در این نمایشگاه، آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در زمینه لوله‌های زهکش، لوله‌های آبیاری پلاستیکی و پلی‌اتیلن، لوله‌های بتنی، بسته‌بندی و… به نمایش گذاشته است.

شرکت آبان بسپار توسعه در سال ۱۳۷۲ باهدف تأمین بخشی از کالای موردنیاز عملیات زیربنایی و آماده‌سازی زمین‌های کشاورزی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در خوزستان راه‌اندازی شد.

شرکت آبان بسپار تولیدکننده انواع لوله‌های پلی‌اتیلن دوجداره شامل اسپیرال کرتیوب دار و کارو گیت دار به‌منظور کاربرد در شبکه‌های ثقلی (فاضلابی) است.

محصولات بتنی، شامل لوله و سازه‌های پیش‌ساخته، لوله‌های آبیاری تاشونده و کیسه‌های پلاستیکی پلی‌پروپیلن نیز از دیگر محصولات این شرکت است.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران» از دوم بهمن‌ماه در فضایی به وسعت ۸۰۰۰ مترمربع با حضور ۱۲۵ شرکت داخلی و نمایندگانی از شرکت‌های خارجی و سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی با حضور حدود ۱۰۰ شرکت داخلی و ۱۳ نمایندگی شرکت‌های خارجی در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق در چهار سالن نمایشگاهی با حدود ۱۱۳ غرفه نمایشگاهی در فضایی به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر شده است.

زمان بازدید از این نمایشگاه، تا پنجم بهمن‌ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر و بازدید برای عموم آزاد است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=17240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.