تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
7
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:

ظرفیت پست برق شعیبیه شوشتر افزایش یافت

  • کد خبر : 11263
  • 08 خرداد 1401 - 19:44
ظرفیت پست برق شعیبیه شوشتر افزایش یافت
امید جنوب- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از افزایش ظرفیت پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت شعیبیه در شهرستان شوشتر این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد: عملیات توسعه و نصب ترانس سوم پست برق شعیبیه شوشتر به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر و احداث ۲ فیدر ۳۳ کیلوولت به پایان رسید و برق‌دار شد.
وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۲۵۰ میلیارد ریال بوده، تصریح کرد: تامین برق طرح ۵۰۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در منطقه شعیبیه و برق‌رسانی به این منطقه و روستاهای آن که با توجه به تراکم جمعیتی آن هر ساله رشد بار دارند، از جمله اهداف افزایش ظرفیت و توسعه پست برق فوق توزیع شعیبیه بوده است.
افزایش بارگیری از پست مذکور، کاهش بارگیری از پست‌های همجوار و بالا بردن قدرت مانور بهره‌برداری در منطقه شعیبیه و کاهش افت ولتاژ جهت کمک به کاهش خاموشی‌ها، از دیگر اهدافی است که مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برای بهره‌برداری از این پروژه برشمرد.
بر اساس این گزارش، از مهرماه ۱۴۰۰ تاکنون با احتساب ظرفیت فوق ۶۵۵ مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد.
گفتنی است، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.