تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
5
پیشکسوت فوتبال:

شرایط برای قهرمانی فولاد در لیگ بیست و دوم مهیا است

  • کد خبر : 12660
  • 02 مرداد 1401 - 9:41
شرایط برای قهرمانی فولاد در لیگ بیست و دوم مهیا است
امید جنوب - پیشکسوت فوتبال معتقد است شرایط برای موفقیت و قهرمانی تیم فولاد در لیگ بیست و دوم فراهم است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایسنا، عبدالمجید باقری‌نیا، اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم اظهارنظری در خصوص بازیکنان جذب شده در تیم فولاد داشته باشیم زیرا این بازیکنان طبق نظر سرمربی جذب شده‌اند و باید به نظر او احترام بگذاریم. اما آن‌چه اهمیت دارد این است که باشگاه موفق شده است طبق خواسته کادر فنی تیم فولاد را برای لیگ بیست و دوم تکمیل کند.

وی ادامه داد: فولاد فصل سختی را در پیش دارد زیرا علاوه بر حضور در لیگ برتر و جام حذفی باید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت کند. در حال حاضر فولاد برای بهتر شدن روند خود اردویی در ترکیه برپا کرده است که همه خوزستانی‌ها خوب می‌دانند شرایط آب و هوایی فعلی استان اصلاً اجازه تمرین در استان را به تیم‌ها نمی‌دهد و خدا را شکر تیم‌های استان از جمله فولاد موفق شده‌اند شرایط تمرینی خوبی را داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سؤال که با توجه به یارگیری تیم فولاد، خیلی‌ها معتقدند که فولاد باید امسال عنوان قهرمانی را به دست آورد، عنوان کرد: مگر فقط تیم فولاد بازیکن جذب کرده است؟ تیم‌های دیگر از جمله استقلال و پرسپولیس خیلی ‌زودتر و آشکارتر وارد بازار نقل و انتقالات شدند. البته خوزستانی‌ها دوست دارند که فولاد قهرمان شود اما این خواسته باید منصفانه باشد زیرا تنها فولاد مدعی قهرمانی نیست و تیمی مثل استقلال که سال گذشته بدون شکست قهرمان شد نیز مدافع عنوان قهرمانی است و بر تعداد تیم‌های مدعی می‌توان تیم‌هایی از جمله پرسپولیس و سپاهان را نیز اضافه کرد. از آن جا که همه تیم‌ها به فولاد به عنوان یک مدعی نگاه می‌کنند، فولاد فصل بسیار سختی برای رسیدن به قهرمانی در پیش دارد.

وی خاطرنشان کرد: روند جذب بازیکن در تیم فولاد مثبت است زیرا این بازیکنان خواسته سرمربی بوده‌اند و وقتی خواسته سرمربی اجابت شود، یعنی نقل و انتقالات روند خوبی داشته است. ضمن این‌که شاکله فولاد نیز حفظ شده است و آن نفراتی هم که جدا شدند بازیکنانی بودند که سرمربی آن‌ها را نمی‌خواست و باید می‌رفتند. به نظر من باشگاه پشتیبانی خوبی از تیم داشته و بهترین شرایط را فراهم کرده است. در واقع شرایط برای موفقیت و قهرمانی تیم فولاد برای لیگ بیست و دوم فراهم است و شاید تنها دغدغه این است که پاتوسی به فولاد برمی‌گردد و آیا موسی کولیبالی در تمرینات شرکت کرده است یا خیر. به هر حال باید منتظر ماند و دید با شروع لیگ عملکرد تیم فولاد به چه صورت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.