تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

رفع خطر از کریدور نفت جنوب با افتتاح پل رودخانه جراحی

  • کد خبر : 16696
  • 11 تیر 1402 - 12:21
رفع خطر از کریدور نفت جنوب با افتتاح پل رودخانه جراحی
امید جنوب- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: رودخانه جراحی به دلیل داشتن جریان تند همیشه برای خطوط انتقال نفت دچار مشکلاتی می‌شد که با افتتاح پل بروی این رودخانه جهت انتقال لوله‌های نفت، این خطر رفع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس علیرضا دانشی شنبه ۳ تیرماه در حاشیه بازدید از پل رودخانه جراحی که با همراهی مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون و تعدادی از مدیران صنعت نفت جنوب برگزار شد، گفت: این سازه بتنی که از لحاظ استحکام و قدرت در مناطق نفتخیز کم نظیر است می‌تواند یکی از چالش‌های جدی مناطق نفت در بخش مارون را رفع کند.

وی افزود: این پل یک کیلومتر طول دارد که با هدف انتقال و تحمل وزن کریدوری از خطوط نفت در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص جزئیات این طرح گفت: با همت و تلاش مدیریت شرکت مارون این پروژه به وسیله پیمانکار داخلی آغاز شد که براساس گفته پیمانکار تا انتهای سال شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.

وی ادامه داد: این پل از لحاظ استقامت و تحمل وزن بسیار مورد توجه است که تا حدود زیادی خیال ما را از سوی مخاطرات رودخانه جراهی راحت می‌کند.

مهندس دانشی با بیان اینکه پل رودخانه جراحی یک مسیر عبور است افزود: آنچه اهمیت دارد، راه اندازی شیرخانه است که باید هرچه سریعتر مقدمات آن اجرا و تاسیسات آن تهیه و نصب گردد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.