تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
4

دکتر ولی منش مدیر درمان بر تقویت نقش هدایتی و نظارتی ستاد، بر عملکرد مراکز تابعه تاکید کرد

  • کد خبر : 7335
  • 15 دی 1400 - 10:02
دکتر ولی منش مدیر درمان بر تقویت نقش هدایتی و نظارتی ستاد، بر عملکرد مراکز تابعه تاکید کرد
امید جنوب - روز دوشنبه 13 دیماه 1400 جلسه شورای اداری و کمیته برنامه ریزی ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان با حضور مدیر درمان ، معاونین و روسای ادارات و کارشناسان واحدهای ستادی وبا دبیری رضا صادقی در سالن جلسات مدیریت درمان برگزار شد

به  گزارش امید جنوب ، به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان :
دکتر علی ولی منش مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با قرائت آیه شریفه ، من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا ، ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و افزود : حاج قاسم سلیمانی بر عهد و پیمان خود ماند تا به آرزویش که همانا شهادت بود رسید .
دکتر ولی منش با قدردانی از کادر درمان ، از زحمات و خدمات و جانفشانی و فداکاری  آنان در مبارزه بی امان با بیماری کرونا وهمچنین مشارکت بسیج جامعه پزشکی مدیریت در طرح شهید سلیمانی و  واکسیناسیون مردم قدردانی کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به توجه ویژه مدیر عامل سازمان در اولین سفر استانی به خوزستان اشاره کرد و گفت : در سفری که  مدیرعامل سازمان در مهرماه سال جاری به استان داشت از ۱۵ مصوبه ۱۳ مصوبه مربوط به حوزه درمان بود از جمله تاکید بر اتمام پروژه ۱۶۰ تختخوابی آبادان تا مرداد سال ۱۴۰۱ و اختصاص ۶۷ میلیارد تومان جهت سیستم سرمایشی بیمارستان ماهشهر و دپارتمان جراحی قلب در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز اشاره کرد.

وی بر همبستگی ، همدلی و همکاری و تعامل بین بخشی  و کار تیمی تاکید کرد و بیان داشت :   نقش هدایتی و  نظارتی ستاد باید تقویت شود و نظارت ها بایستی اثر بخش باشد.

مصوبات جلسه

۱-تقویت  همدلی و انسجام بین بخشی و  کار تیمی
۲.آمادگی لازم جهت رویارویی با سویه جدید کرونا و رعایت شیوه نامه ها
۳.ترغیب کارکنان و مردم به تزریق دوز سوم واکسن کرونا
۴.آمادگی بیمارستان ها و مراکز جهت مواجهه با سویه جدید
۵. استانداردسازی و بهسازی تهویه سازهای بیمارستان ها
۶.اهتمام لازم در جذب اعتبارات برنامه های عملیاتی
۷.ادامه اجرای طرح هتلینگ بیمارستانی و استفاده از این فرصت در تجهیز و بهسازی بیمارستان ها
۸.تشکیل جلسات ماهیانه کمیته برنامه ریزی در ستاد و مراکز زیر مجموعه در راستای اجرای برنامه های عملیاتی
۹.تشکیل کمیته های فرعی ذیل کمیته اصلی برنامه‌ریزی ستاد در حوزه های مختلف ستادی در راستای اجرای برنامه های عملیاتی
۱۰.تسریع در خریدها و قرارداد ساخت و سازها براساس بودجه ابلاغی
۱۱. الزام به انجام کلیه برنامه های باقیمانده در حوزه فناوری اطلاعات،ارتقا سلامت و بهداشت،خرید تجهیزات و کلیه خریدهای متمرکز ستادی تا پایان سال

۱۲.تدوین برنامه استراتژیک جهت بیمارستان ها و مراکز درمانی و ترسیم اهداف در یک بازه زمانی ۵ساله در راستای برنامه استراتژیک سازمان.

۱۳.تدوین برنامه عملیاتی استانداردسازی اتاق های عمل ، اورژانس ها و بخش های بیمارستان ها و انجام مکاتبه باسازمان جهت اخذ مجوز های مربوط

۱۴ .پی گیری خرید آمبولانس جهت بیمارستان ها و مراکز درمانی
۱۵.احداث فضای فیزیکی بخش های ویژه  ICU بیمارستان های شوشتر و بهبهان و خرید باقیمانده تجهیزات پزشکی این دو بخش بهمراه بخش NICU بیمارستان  امیرالمؤمنین اهواز.
۱۶.جانمایی و احداث فضای فیزیکی واحد سی تی اسکن بیمارستان های ماهشهر و بهبهان که خرید ۳ دستگاه سی تی جهت بیمارستان شوشتر و بهبهان و امیرالمؤمنین(ع) اهواز توسط سازمان انجام خواهد شد.

بخش پایانی  این جلسه سخنان عنایت آقایی معاون توسعه مدیریت بود.
  وی با توجه به ایام فاطمیه و بااستناد به حدیث قدسی یااحمد لولاک لما خلقت الافلاک ولولاعلی لما خلقتک ولولا فاطمه لما خلقتکما  خاطرنشان کرد :
خداوند در این حدیث  هدف از خلقت و آفرینش هستی را پیامبر و علی ع و فاطمه زهرا و اهلبیتش بیان می کند  و این نشانه عظمت و قداست فاطمه زهرا(س) است 

معاون توسعه مدیریت افزود :
حضرت زهرا (س) از چنان  شآن و کرامت و جایگاه رفیع و بلندی نزد پدر بزرگوارشان حضرت محمد (ص) برخوردار بود که هیچکس از چنین مرتبه و جایگاهی در خاندان رسالت و نبوت برخوردار نبوده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.