تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
0
تقدیر معاون رئیس‌جمهور از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر؛

دکتر ناصری حامی برتر پژوهش در خوزستان شد

  • کد خبر : 17119
  • 15 آذر 1402 - 20:26
دکتر ناصری حامی برتر پژوهش در خوزستان شد
امید جنوب -در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه شهید چمران اهواز، از دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به‌عنوان حامی برتر پژوهش و فناوری تجلیل شد.

در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه شهید چمران اهواز، از دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به‌عنوان حامی برتر پژوهش و فناوری تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این مراسم که امروز دوشنبه (۱۳ آذرماه) در سالن اجتماعات دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از دکتر ناصری به دلیل همکاری و تعامل مستمر با مراکز دانشگاهی و پژوهشی و حمایت از طرح‌های پژوهشی و فناورانه برای افزایش بهره‌وری صنعت نیشکر قدردانی کرد.

دکتر ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و عضو هیئت‌علمی دانشکده مهندسی علوم آب دانشگاه شهید چمران اهواز، از جمله چهره‌های برجسته در حوزه علمی و اجرایی صنعت آب و کشاورزی است؛ او در سال گذشته نیز به‌عنوان پژوهشگر برگزیده استان معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

ناصری دارای دکترای آبیاری و زهکشی از دانشگاه «ساوت‌همپتون» انگلیس است و سوابق علمی همچون راهنمایی و مشاوره بیش از ۳۰ پایان‌نامه دکتری، ۷۰ پایان‌نامه کارشناسی ارشد، چاپ بیش از ۱۱۰ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و همچنین تألیف و ترجمه کتاب در حوزه تخصصی را در کارنامه خود دارد.

اتخاذ شیوه‌های پژوهشی و علمی برای گذر از بحران خشکسالی با کمترین خسارت در بی‌سابقه‌ترین خشکسالی نیم‌قرن، یکی از اقدامات مهم این حامی برتر پژوهش در شرکت توسعه نیشکر است.

دانشگاه قلب کشاورزی خوزستان را فتح کرده است

در این مراسم، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از حمایت‌های مدیرعامل توسعه نیشکر از بخش پژوهش و تحقیقات دانشگاهی قدردانی کرد و گفت که دانشگاه شهید چمران اهواز، قلب کشاورزی خوزستان را فتح کرده و در حال حاضر اساتید برجسته دانشگاه شهید چمران اهواز، سکان‌دار سازمان‌ها و شرکت‌های مهمی چون جهاد کشاورزی، شرکت توسعه نیشکر، معاونت اقتصادی استانداری خوزستان و… شده‌اند.

مدیرعامل توسعه نیشکر هم در حاشیه این مراسم در گفت‌وگویی، شکوفایی صنعت نیشکر را مرهون پژوهش و ارتباط مستمر این صنعت با دانشگاه و محققان برشمرد و بر ضرورت اجرای پژوهش‌های کاربردی در صنایع استان تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌گیری از توان علمی اساتید دانشگاهی، نخبگان علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان در تدوین برنامه‌های راهبردی، اظهار کرد که باتوجه‌به ضرورت تحقّق شعار اقتصاد مقاومتی، در صنعت نیشکر از توان اساتید دانشگاهی برای افزایش بهره‌وری تولید و استفاده از روش‌های نوین استفاده می‌شود.

بر اساس این گزارش، شرکت توسعه نیشکر با دارابودن هشت کشت و صنعت نیشکر و صنایع پایین‌دستی متعدد و همچنین برخورداری از دو حوزه بزرگ صنعت و کشاورزی، فرصت‌های متعددی را برای حضور جامعه دانشگاهی و استفاده از تحقیقات و پژوهش‌های آن‌ها فراهم کرده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=17119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.