تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
5

در اولین جلسه هماهنگی و هم افزایی معاونت طرح های نگهداشت و افزایش تولید مطرح شد؛ افزایش همگرایی و هم افزایی برای اجرای طرح ها و پروژه ها

  • کد خبر : 13332
  • 26 مرداد 1401 - 10:07
در اولین جلسه هماهنگی و هم افزایی معاونت طرح های نگهداشت و افزایش تولید مطرح شد؛ افزایش همگرایی و هم افزایی برای اجرای طرح ها و پروژه ها
امید جنوب - اولین جلسه هماهنگی و هم افزایی معاونت طرح های نگهداشت و افزایش تولید با مجریان ومعاونین مدیریت مهندسی و ساختمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، این جلسه  با توجه به ابلاغیه مدیرعامل محترم درخصوص انتقال مدیریت طرح های نگهداشت و افزایش تولید برگزار گردید.

در این جلسه که مهندس پاکدامن مدیر مهندسی و ساختمان و معاونین ایشان و مجریان طرح های نگهداشت و افزایش تولیدو روسای سطح الارض و تحت الارض نواحی مختلف حضور داشتند بر همگرایی و هم افزایی توانمندی های موجود با تعامل و همکاری موثر طرح ها وپروژه های مرتبط با تولید وپیگیری و اجرای آنها تاکید شد.

مدیر مهندسی و ساختمان ومعاون مدیر در طرح های نگهداشت و افزایش تولید به بیان انتظارات مدیریت از این انتقال و روش های بهبود عملکرد باتوجه به ظرفیت ها و تجارب موجود پرداختند.

سپس مجریان، معاونین و روئسای سطح الارض و تحت الارضی نقطه نظرات خود را در راستای بهبود عملکرد مجموعه این طرح ارایه نمودند. 

در پایان مقرر گردید این جلسات به صورت مستمر و در بازه های یک تا دو ماهه تا حصول نتیجه ادامه یابد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.