تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
2

حضور سرپرست و رؤسای مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز کارون در تاسیسات

  • کد خبر : 13447
  • 29 مرداد 1401 - 11:50
حضور سرپرست و رؤسای مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز کارون در تاسیسات
امید جنوب - سرپرست و رؤسای مدیریت منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با حضور در تاسیسات مجموعه صنعتی واقع در ناحیه شرق این شرکت، از نزدیک به بررسی مشکلات و انتظارات کارکنان عملیاتی در حوزه منابع انسانی پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی، ابوالقاسم حبیبی پور و رؤسای بخش های مختلف مدیریت منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون روز چهارشنبه ۲۶ مرداد در واحدهای فرآورشی مجموعه صنعتی این شرکت در منطقه حساس کریت کمپ اهواز حضور یافتند، و ضمن بررسی وضعیت نیروهای عملیاتی، از نزدیک در جریان انتظارات و مشکلات پرسنل قرار گرفتند و به سوالات کارکنان در حوزه منابع انسانی پاسخ دادند.

در این بازدید چهره به چهره کارکنان از نزدیک در جریان آخرین فعالیت ها و اقدامات مدیریت منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون قرار گرفتند و از نزدیک مشکلات پرسنلی خود را با سرپرست مدیریت منابع انسانی و همکارانشان مطرح نمودند.

ابوالقاسم حبیبی پور سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز کارون در بخشی از این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع نیروهای تلاشگر عملیاتی، اظهار داشت: در شرکت کارون ظرفیت های مناسبی در حوزه های مختلف ایجاد شده که قابل توجه و در خور تقدیر است و زحمات نیروهای عملیاتی به عنوان خط مقدم تولید در شرایط حساس کنونی ستودنی است و این اطمینان خاطر داده می شود که مسایل پرسنلی و مطالبات به حق کارکنان با جدیت پیگیری گردد.

در این بازدید رؤسای تامین و تخصیص، بهبود روابط کار، امور کارکنان، آموزش و متصدی طرح ها، روش ها و مقررات اداری حضور داشتند.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون به مرکزیت اهواز و با تامین ۲۵ درصد نفت خام کل کشور بزرگترین شرکت بهره بردار تابع مناطق نفتخیز جنوب است که مسئولیت راهبری و تولید صیانتی نفت، گاز و مایعات گازی را از میادین تحت سرپرستی برعهده ‌دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13447

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.